فرماندار نکا گفت: جمع آوری و تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نکا طی 4 سال و با سرمایه‌گذاری حدود 770 میلیارد ریال انجام می شود.

شبکه فاضلاب نکا اجرایی می شود

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) فرماندار نکا با اشاره به اجرایی شدن شبکه فاضلاب دراین شهرستان از سال اینده گفت: این مساله ره آورد دولت تدبیر و امید است و در کاهش آلودگی محیط زیست و منابع آبی در نکا موثر است.

 
جعفر احمدی در گفت و گو با  ایرنا افزود: سیستم جمع آوری ،تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نکا از دغدغه های چندین ساله مردم بوده است که با مطالعات انجام شده، از سال آینده اجرایی می شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر طرح مطالعاتی عملیات اجرایی در این شهر به اتمام رسیده است و با تخصیص اعتبارمورد نیاز، اجرای طرح جمع آوری و تصفیه فاضلاب از سال اینده عملیاتی می شود.

به گفته احمدی، دفع نامناسب فاضلاب شهری، تخریب محیط زیست و آلودگی آب های واقع شده در بستر زمین را به دنبال دارد که امیداست با اجرای درست و به موقع شبکه فاضلاب در این شهر، این آلودگی ها به حداقل ممکن رسیده و در حفظ و پایداری محیط زیست سالم تلاش شود.

فرماندار نکا افزود: جمع آوری و تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب شهر نکا طی ۴ سال و با سرمایه‌گذاری حدود ۷۷۰ میلیارد ریال انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به بحث زباله در نکا هم گفت: زباله، جمع آوری و دفن بهداشتی آن هم از دغدغه های مهم ما در سال های گذشته بوده است که با راه اندازی کمپوست زباله در بهشهر ، اکنون این معضل از بین رفته و زباله های ما به این شهرستان منتقل و کمپوست می شود.