شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق در دادگاه گفت : در خانواده پدر خوبی نبوده و نه شب و نه صبح او را می‌دیدیم و وقتی خواب بودیم می‌آمد و وقتی بیدار می‌شدیم رفته بود
شرق پرس : شبنم نعمت زاده در آخرین دفاعیاتش در دادگاه با بیان اینکه من آبروی خود و خانواده ام را نمی‌برم و صادقانه کار کردم، گفت: پدر من پدر خوبی نبود، ولی برای مملکت مدیر خوبی بوده است و به عنوان مدیر خوب به او مدیونم؛ نه به عنوان پدرم.
وی افزود؛ ۴۰ سال من تنها بودم و پدری نداشتم بیش از صد تا شهرک صنعتی پدرم راه اندازی کرده است و تمام عید و تعطیلات در ماهشهر بودیم تا ماهشهر ساخته شود آنجا بیابان بود تا ساخته شد.
این متهم اقتصادی در دادگاه گفت : به همین دلیل به عنوان مدیر از پدرم سپاسگزارم و دلم میخواهد مدیران و جوانان از امثالی مثل پدرم استفاده کنند و حتی طلبکارها. ایشان همه جوره به همه مشاوره می‌دهد و ایشان اطلاعات زیادی دارد، ولی اتفاقاتی به او نسبت داده شده است که خوب نبوده است.
دختر وزیر سابق گفت : در خانواده پدر خوبی نبوده و نه شب و نه صبح او را می‌دیدیم و وقتی خواب بودیم می‌آمد و وقتی بیدار می‌شدیم رفته بود. انتساب‌ها صحیح نیست.