ربیع فلاح جلودار در اختتامییه ساحل سالم و تفرجگاه های یکی از شاخصه های اصلی توسعه مازندران را ، گردشگری دانست و افزود : یکی از شاخه های گردشگری در مازندران محور ساحلی است که باید از آن استفاده بهینه کنیم.

 

 

استاندار مازندران با اشاره به مشکلات زباله در مناطق گردشگری تاکید کرد: به دلیل عدم مدیریت‌ها و فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم چیزی که نصیب استان مازندران در حوزه گردشگری می شود زباله است.

 

 

 

به گزارش شرق پرس، ربیع فلاح جلودار در اختتامییه ساحل سالم و تفرجگاه های یکی از شاخصه های اصلی توسعه استان را ، گردشگری دانست و افزود : یکی از شاخه های گردشگری در مازندران محور ساحلی است که باید از آن استفاده بهینه کنیم.

 

وی با بیان اینکه سواحل یک مزیت نسبی برای استان است، گفت: اگر می‌خواهیم استان مازندران توسعه پیدا کند باید از ظرفیتهای آن استفاده کنند.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از ۳۳۸ کیلومتر نوار ساحلی تنها ۲۰۰ کیلومتر آزاد است، افزود: بر اساس گزارشها ۵۷ طرح در سال ۹۲ اجرا شده است که امید است باهمت همه ارگانها و نهادها، زیرساختهای لازم در این اماکن فراهم شود.

 

فلاح با تاکید بر توجه به حوزه گردشگری، گفت: یکی از مباحث اساسی که امروزدر دنیا برای افزایش درآمد و توسعه مطرح می شود ، بحث گردشگری است.

 

وی همچنین به غرق شدن ۲۰۳ نفر در سواحل استان مازندران اشاره و تاکید کرد : این افراد از جمله سرمایه های جامعه محسوب می شوند که باید برای کاهش مرگ ومیر در این بخش اقدامات اساسی صورت گیرد.

 

استاندارمازندران ، افزود : امید است با مدیریت و برنامه ریزی هایی که برای سال ۱۳۹۳ صورت می گیرد شاهد کاهش مرگ ومیر در سواحل استان باشیم.

 

فلاح با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در ایجاد زیر ساختها ، بیان داشت : اگر بتوانیم زیر ساختهای لازم را فراهم کنیم شاهد افزایش حضور گردشگر در استان خواهیم بود.

 

وی در ادامه با تاکید بر مدیریت مناسب دراجرای طرح ها ، گفت : در سال ۱۳۹۳ خود ناظر این طرحها خواهم بود و درهر هفته در یک محور حضور پیدا خواهم کرد.

مهر