کسانی که در هفته های اخیر اقدام به خرید دلار کرده و سودای بهره مندی از بازار ارز را داشتند به خیابان آمده و در تلاش اند دارایی خود را تبدیل به ریال کنند
شرق پرس: شوق مردم به فروش دلارهای خانگی ادامه دارد و حدفاصل چهار راه استانبول تا میدان فرودسی پر است از مردمی که نگران ادامه روند نزولی نرخ ارز شده اند.
از طرفی رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران گفت: به دلیل سقوط قیمت دلار در بازار آزاد همه در بازار خودرو فروشنده شده‌اند اما خریداری وجود ندارد.
سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران گفت: در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی بین ۱.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و قیمت خودروهای وارداتی که نسبت مستقیم با نرخ ارز دارند به طور میانگین ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
اکثر کسانی که در هفته های اخیر اقدام به خرید دلار کرده و سودای بهره مندی از نابه سامانی بازار را داشتند و یا مردمی که بنا به اقضائات کار و زندگی خود قدری دلار پس انداز کرده بودند؛ همه به خیابان آمده و در تلاش اند تا قبل از کاهش بیشتر قیمت ها دارایی خود را تبدیل به ریال کنند.
 دلار با نرخ ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان از مردمان خریداری می شود و ارزیابی ها حاکی از آن است که این نرخ تا پایان هفته به ۸ هزار تومان نیز برسد. این درحالی است که همچنان کسی به خرید و فروش سکه تمایل ندارد.
گفتنی است ، قیمت دلار از صبح دیروز سیر نزولی خود را آغاز کرده بود. هجوم مردم برای فروش دلارها نیز از همان ساعات اولیه شروع شد. حضور مردم در مقابل صرافی ها از ابتدا مشهود بود اما اکنون بعد از گذشت بیست و چهار ساعت کار به جایی رسیده که این حضور را می توان «تجمع گسترده» نامید.
نامه نوشت؛ این ازدحام می تواند ناشی از آن باشد که بسیاری از مردم روز گذشته به خاطر اتمام ساعت کاری و عدم امکان تعیین قیمت دلار در فروش دلارهای خود ناکام ماندند.
ناگفته نماند که عصر ارتباطات و سرعت اطلاع رسانی به یمن وجود شبکه های اجتماعی بعضا فیلتر شده همچون تلگرام نیز در تشویق و ترغیب مردم به فروش دلارها بی اثر نبوده است.