صبح امروز (یکشنبه) واژگونی یک دستگاه تراکتور در کانال آب کشاورزی در روستای برگه  بخش گهرباران منجر به مرگ دو کشاورز ۷۰ ساله به نام‌های حسین قلیان و حاج بابا آقایی شد. به گزارش شرق پرس, این دو کشاورز از اهالی این روستا و از کشاورزان باسابقه بخش گهرباران شهرستان در میاندورود بودند که […]

 

 صبح امروز (یکشنبه) واژگونی یک دستگاه تراکتور در کانال آب کشاورزی در روستای برگه  بخش گهرباران منجر به مرگ دو کشاورز ۷۰ ساله به نام‌های حسین قلیان و حاج بابا آقایی شد.

به گزارش شرق پرس, این دو کشاورز از اهالی این روستا و از کشاورزان باسابقه بخش گهرباران شهرستان در میاندورود بودند که در نتیجه این اتفاق جان خود را از دست دادند.

به گفته شاهدان و اهالی روستا این حادثه زمانی رخ داد که راننده تراکتور در حال عبور از جاده خاکی مجاور کانال آب حاشیه روستا بود و به دلیل سست بودن سطح خاک مجاور کانال، تراکتور با دو سرنشین به داخل کانال آب کشاورزی واژگون شد.

به گزارش فارس, این کانال از زمان سیلاب ۱۴خرداد تاکنون همچنان مملو از آب بود و گفته می‎شود به دلیل سقوط تراکتور بر روی سرنشینان و عمق آب خفگی یکی از دلایل مرگ آنان بوده است.

 

/انتهای خبر