حاج حبیب حسین زادگان در ادامه سیاست های جوانگرایی در اداره کل ورزش و جوانان، محمدرضا ییلاقی جوان پرتلاش بهشهری را بعنوان سرپرست معاون فرهنگی و جوانان منصوب کرد

به گزارش شرق پرس به نظر می آید که جوان گرایی و چابک سازی ورزش و جوانان در مسیر درست ادامه خواهد داشت و حاج حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان طبق برنامه ریزی تدوین شده در کادر سازی مدیران جوان برای دستگاه ورزش با قاطعیت گام برمی دارد.

وی در جدیدترین اقدام برای استفاده از نیروی جوان در اداره امور ورزش و جوانان استان، محمد رضا ییلاقی اشرفی را بعنوان سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان این اداره کل منصوب کرد و از زحمات ۴ ساله حجت الله حیدری در این مسئولیت نیز تقدیر کرد.

محمد رضا ییلاقی اشرفی، از سوابق درخشانی نظیر معاونت ورزش و جوانان شهرستان ساری و همینطور مشاور مدیرکل و مدیریت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان بهره می برد و در حال دفاع از رساله دکتری خود می باشد .

لازم به ذکر است؛ بدلیل اینکه ییلاقی اشرفی پس از این انتصاب و با مقدم دانستن اصل خدمت به جوانان، سریعاً پس از دیدار با دکتر تندگویان معاونت جوانان وزارت ورزش و دعوت برای حضور در نشست “تبیین سیاست های سال ٩٨ معاونت امور جوانان ” عازم همدان شدند، مراسم رسمی تکریم و معارفه معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل به آینده نزدیک موکول شد.