فرمانده انتظامی مازندران مدیریت در به کارگیری امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در نیروی انتظامی را مهم دانست و تاکید کرد : هم اکنون بسیاری از فعالیت های نیروی انتظامی به مدیریت بهتر نیاز دارد.

 

 

سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی مازندران

قرارگاه مبارزه با سرقت نیروی انتظامی مازندران امروز دوشنبه  در فرح آباد ساری در محل پلاژ ناجا آغاز به کار کرد.

 

 

به گزارش شرق پرس, فرمانده انتظامی مازندران در آیین آغاز به کار قرارگاه گفت : این قرارگاه دارای چهار کمیسیون مبارزه با سرقت به صورت استانی ، شهرستانی ، کلانتری ها و پاسگاه ها است.

 

 

سردار مسعود جعفری نسب  افزود : تهیه گزارش از محل سرقت ، برنامه ریزی برای پیگیری سرقت ، حضور بموقع ماموران آگاهی در محل سرقت و برخورد جدی با سارقان از جمله محورهای فعالیت این قرارگاه است.

 

 

وی با اظهار این که روزانه ۵۰ گزارش سرقت در مازندران دریافت می شود ، موفقیت در مبارزه با این پدیده را علاوه بر همت و تلاش کارشناسانه ماموران آگاهی نیامند همکاری مسوولان مرتبط دانست.

 

 

فرمانده انتظامی مازندران مدیریت در به کارگیری امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در نیروی انتظامی را مهم دانست و تاکید کرد : هم اکنون بسیاری از فعالیت های نیروی انتظامی به مدیریت بهتر نیاز دارد.

 

 

وی با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و حضور گردشگران و مسافران در مازندران بویژه سواحل دریای خزر ، گفت : کسانی که با امنیت مردم بازی می کنند باید بدانند چه برخورد تلخی در انتظارشان است.

 

 

جعفری نسبت همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی وجود خانه های مجردی خبرداد و گفت : این بانک اطلاعاتی باید تا دو هفته آینده در مازندران تکمیل شود.

 

 

وی افزود : درحال حاضر بسیاری از خانه های مجردی استان کانون وقوع انواع خلاف های مجرمانه است.

 

 

فرمانده انتظامی مازندران بر ضرورت برخورد شدید تر با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان تاکید کرد و گفت : برخورد با اراذل و اوباش هم باید چکشی ، سخت و مقتدرانه باشد.

 

 

وی همچنین به تخلفات راهنمایی و رانندگی و پارک خودروهای متعلق به جانبازان در میدان های اصلی شهرهای استان اشاره کرد و افزود : پارک خودروهای جانبازان در میادین اصلی شهرها تخلف است.

 

 

جعفری نسب گفت : البته جانبازان در جامعه ما از ارزش های والایی برخوردار هستند و نیروی انتظامی نیز ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان را وظیفه خود می داند ولی در عین حال ماموران انتظامی موظف هستند بر اساس قوانین و مقررات با تخلف برخورد کنند.

 

 

به گزارش ایرنا, فرمانده انتظامی مازندران از قهوه خانه ها و سفره خانه های سنتی فاقد مجوز نیز به عنوان کانون تخلفات مجرمانه نام برد و گفت : از امروز با همکاری دادگستری و اصناف تمامی قهوه خانه های سنتی بدون مجوز در مازندران باید تعطیل شود.