فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام چند فقره وجه نقد از داخل خودرو در جلوی بانک‌ها به شیوه «زاغ‌زنی»، ماموران انتظامی بهشهر نیز تحقیقات خود را آغاز کردند.   به گزارش شرق پرس سرهنگ جعفری تصریح کرد: این افراد، ابتدا سوژه‌های خود را شناسایی و پس از تعقیب، از اندک غفلت اشخاص، […]

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی اعلام چند فقره وجه نقد از داخل خودرو در جلوی بانک‌ها به شیوه «زاغ‌زنی»، ماموران انتظامی بهشهر نیز تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ جعفری تصریح کرد: این افراد، ابتدا سوژه‌های خود را شناسایی و پس از تعقیب، از اندک غفلت اشخاص، استفاده کرده و نسبت به سرقت وجه نقد از درون خودرو سوژه مورد نظر اقدام می‌کردند.

رئیس پلیس انتظامی شهرستان بهشهر، اظهار داشت: مراتب این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، با اطلاعاتی که از پلیس استان در اختیار ما بود، ابتدا سارقان که با یک دستگاه موتورسیکلت به تعقیب سوژه‌های خود می‌رفتند از طریق دوربین‌های مداربسته بانک‌ها شناسایی و نهایتاً با انجام عملیات پلیسی، سارقان حین ارتکاب جرم در بانک کشاورزی واقع در خیابان امام‌خمینی(ره) شهرستان بهشهر دستگیر شدند.

جعفری در ادامه، گفت: این افراد به نام‌های (پ ـ خ) فرزند قربان‌علی اهل و ساکن قم، و (ح ـ د) فرزند هوشنگ اهل و ساکن شهرستان گرگان هستند.

وی اظهار داشت: دو فرد متهم تاکنون به سرقت ۱۲۰ میلیون تومان وجه نقد به شیوه ذکر شده در سطح مازندران و گلستان، اعتراف کردند.

به گزارش فارس, رئیس پلیس بهشهر در پایان، ضمن هشدار به افراد درباره حمل و نگهداشتن پول نقد به میزان زیاد در خودروها، از شهروندان مازندرانی و گلستانی خواست چنانچه به این طریق از آنها سرقت شده است مراتب را به فرماندهی انتظامی این شهرستان اطلاع دهند.

 

/انتهای خبر