کلاهبرداری یک زن جوان از تعدادی شهروند بهشهری با شگردی خاص و به بهانه دریافت وام, خبر پلیسی این روزها در شرق مازندران بود ...

شرق پرس: سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی متهم که با جلب اعتماد شهروندان از آنان کلاهبرداری می‌کرد، شدند.

سرهنگ شجاعی خاطر نشان کرد: این متهم که زنی جوان بوده، با وعده دریافت وام کلان برای افراد از آنان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان حق الزحمه دریافت کرده و پس از مدتی خود را از آنان مخفی می‌کرد.

وی اظهار داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در مجموع به ۹ فقره کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر  با بیان این که کلاهبرداران و افراد فرصت طلب معمولا با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیانی فوق العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند به مردم و متصدیان شرکت‌ها و موسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

 

 

 

 

yjc