فرانک ریبری، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند جام‌جهانی را از دست داد. شرق پرس: دیده دشان سرمربی تیم ملی فرانسه روز گذشته در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که «صورت زخمی» در جام‌جهانی برای خروس‌ها به میدان نخواهد رفت.  فرانک […]

 

 

فرانک ریبری، ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ که مدتی است با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند جام‌جهانی را از دست داد.

شرق پرس: دیده دشان سرمربی تیم ملی فرانسه روز گذشته در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که «صورت زخمی» در جام‌جهانی برای خروس‌ها به میدان نخواهد رفت.

 فرانک ریبری که در هفته های اخیر با مصدومیت از ناحیه کمر دست به گریبان بود سرانجام نتوانست به مرز آمادگی برای حضور در جام‌جهانی برسد و آنگونه که دشان روز گذشته در کنفرانس خبری‌اش اعلام کرد وضعیت‌اش بدتر از قبل هم شده است و برای چندین هفته نمی‌تواند در میادین حاضر شود.

 
دشان روز گذشته در کنفرانس خبری‌اش گفته: «ریبری دیروز در جریان تمرینات از شدت درد متوقف شد. او نمی‌تواند تمرین کند و معاینات او نشان می‌دهد که وضعیت او بدتر از قبل هم شده است.»
 
این دومین خبر بد برای فرانسوی ها در چند روز اخیر است. پیش از این اعلام شد که آسیب دیدگی کلمنت گرانیه، ستاره جوان تیم، از ناحیه ران شدت پیدا کرده  و به همین دلیل، از فهرست تیم کنار گذاشته شد.
دشان تایید کرد که برای جایگزینی ریبری و گرانیه، دو بازیکن جدید به تیمش فراخوانده است؛ رمی کابلا از مون پلیه و مورگان شنیدرلین از ساوتهمپتون.
 
به گزارش تابناک, در غیاب ریبری، احتمالا آنتوان گریسمان در ترکیب اصلی فرانسه به میدان خواهد رفت.
 
/انتهای خبر