اسلامی در دیدار با رئیس جهادکشاوری مازندران با تاکید بر حفظ محیط زیست و توسعه زیرساخت های کشاورزی از طرحی بلند پروازانه بنام " ایجاد مرکز تجارت جهانی خاویار" سخن گفت.

 

اسلامی استاندار مازندران: رونمایی از نخستین ایده اقتصادی استاندار برای مازندران

 

به گزارش شرق پرس محمد اسلامی استاندار جدید مازندران که جهاد کشاورزی را بعنوان یکی از نخستین ادارات برای بازدید و گپ و گفت انتخاب کرد احتمالا برنامه های مهمی برای اقتصاد کشاورزی محور استان در جیب دارد. وی در دیدار با رئیس جهادکشاوری مازندران با تاکید بر حفظ محیط زیست و توسعه زیرساخت های کشاورزی از طرحی بلند پروازانه بنام ” ایجاد مرکز تجارت جهانی خاویار” سخن گفت.

 

 

روابط عمومی استانداری اعلام کرد؛ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران حوزه کشاورزی برنامه ششم را مهم ترین سند توسعه ای خواند و گفت: باید اهداف برنامه ششم توسعه محقق شود.

 

اسلامی بر فعال شدن کانون های مشاوره ای و راهنمایی تاکید و اظهار کرد: از فرصت ۱۳ هزار فارغ التحصیل کشاورزی استان باید برای ایجاد تشکل های جدید کسب و کار و هدایت تولید استفاده کرد. توسعه بازار راه نجات کشاورزی مازندران است و ظرفیت سازی برای توسعه صادرات نیز یک ضرورت است.

 

وی ظرفیت های مازندران را در حوزه های مختلف بی نظیر خواند و گفت: همه جای مازندران کانون اقتصاد مقاومتی است و توسعه درون زا هم از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی است.

 

استاندار مازندران بر ضرورت ایجاد مرکز تجارت جهانی خاویار تاکید و گفت: مراکز تحقیقاتی باید به طور منظم مسائل دریا را پایش کنند.

 

اسلامی بر توسعه زراعت چوب در استان تاکید کرد و گفت: جنگل یک ثروت خدادادی است و باید از این سرمایه به طور دقیق و مناسب استفاده شود و اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی را ندهید.

 

وی در پایان از مسئولان کشاورزی استان خواست تا با روحیه جهادی به مردم سخت کوش مازندران که عشق به کار دارند خدمت کنند و زمینه تولید انبوه با استاندارد های لازم را فراهم کنند.