مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، به مناسبت هشتم بهمن روز مادران و همسران شهدا، به دیدار خانواده شهید سیدحسین آملی رفت و از مقام همسران و مادران شهدا تجلیل بعمل آورد

به گزارش شرق پرس، به مناسبت هشتم بهمن، روز تکریم از مادران و همسران شهدا و به همت کانون مردم نهاد افتخارآفرینان ورزشکار، دکتر رنگرز مدیرکل با همراهی مسعود رمضانی معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان و اکبری مشاور مدیرکل در امور ایثارگران، در منزل شهیدآملی حضور یافت و از ایثارگری همسران و مادران شهدا تمجید کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار گفت : همسران شهدا وسعت نظر و روح بزرگی دارند و برای ایثار خود نیز منتی ندارند و در حقیقت زندگی و سلامتی خود را به پای نظام و انقلاب ریختند.

دکتر رنگرز در ادامه با اشاره به فضای انسانی و حس خوب حاکم بر خانواده شهدا خطاب به همسر شهید سید حسین آملی که ۲۴ سال زندگی عاشقانه را با وی تجربه کرده بود، اظهار داشت : شما محبت و معرفت را در دوران مراقبت از آن جانباز عزیز که سرانجام به فیض شهادت نائل آمد را معنا کردید و همه ی ما در قبال این روح بلند شما تعظیم می‌کنیم.

وی افزود؛ در ورزش، مفاهیم ارزشمندی که غالبا ماهیت مردانه دارد مثل «جوانمردی» وجود دارد که معتقدم شما بعنوان همسر شهید بنحو احسن این واژه را تجلی کردید.

متولی ورزش و حوزه جوانان استان در دیدار با همسر شهید آملی گفت : ورزشکاران ما بعنوان سفیران فرهنگی در سایه سار امنیتی که مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، مسئولیت و رسالت خطیری بر دوش دارند و این موضوع نباید هرگز فراموش شود.

وی با اشاره به نقش اثرگذار برنامه های تشکل های مردم نهاد در معرفی و شناساندن این ایثارگری ها بیان داشت؛ سمن های جوانان باید در معرفی شخصیت، رفتار، منش و زندگی همسران شهدا و معرفی به نسل جدید اهتمام ویژه داشته باشند چراکه منزل شهدا و خانواده ی شهدا در حقیقت موزه ایثار و شهادت و معرفت است.

همسر شهید آملی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان گفت : شهید سیدحسین آملی از ۱۸ سالگی قطع نخاع شد و در این مدت طولانی صبوری مثال زدنی داشت.

وی با اشاره به مسئولیت مهم جوانان در ادامه مسیر انقلاب افزود ؛ شهید آملی به جوانان علاقمند بود و جوانان را فرزند خود می دانست و جوانان نیز به این شهید بزرگوار علاقه داشتند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار، مسئولان دستگاه ورزش و جوانان استان از مقام همسر شهید آملی تجلیل کردند.