مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه بهره برداری از سالن ورزشی روستای اتو در شهرستان سوادکوه گفت : اولویت دولت بهره برداری از پروژه های ورزشی است که تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند

به گزارش شرق پرس دکتر حسن رنگرز در آیین بهره برداری از سالن ورزشی روستای اتو شهرستان سوادکوه، اظهار داشت: اراده دولت توسعه ورزش در روستاها است. وی افزود سالن ورزشی چندمنظوره روستای اتو با مساحت ۹۰۰ متر و ۱/۵ میلیارد تومان اعتبار امروز و با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور  و سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور به بهره برداری رسید .

 

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان مازندران افزود؛ این سالن در مرکزیت چند روستا قرار دارد و امکان استفاده جوانان روستاهای اطراف نیز از این سالن ورزشی میسر است.

 

وی در ادامه بیان داشت؛ پروژه‌های ورزشی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید و احتمالاً ۱۰ پروژه ورزشی تا پایان سال در استان مازندران افتتاح خواهد شد که ۱۱۰ میلیارد تومان برای رسیدن به این هدف مورد نیاز است.

 

رنگرز همچنین درباره اعمال محدودیت‌های کرونایی در حوزه ورزش گفت: مجموعه ورزش متعهد به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب است و با توجه به مصوبات جدید در دو هفته آینده نیز تمامی اماکن ورزشی تعطیل خواهد بود تا پس از رفع موج سوم، شرایط برای از سرگیری فعالیت و بازگشایی امکان ورزشی میسر گردد.