عباس رمدانی گفت: زندانیان مالی کسانی نیستند که عمدا جرمی را مرتکب شده باشند و این اتفاق ممکن است برای هر انسانی حادث شود اما کمک های مردمی در جشن گلریزان می تواند سبب آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شود.   به گزارش شرق پرس, رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با اشاره به نقش موثر […]

 

عباس رمدانی گفت: زندانیان مالی کسانی نیستند که عمدا جرمی را مرتکب شده باشند و این اتفاق ممکن است برای هر انسانی حادث شود اما کمک های مردمی در جشن گلریزان می تواند سبب آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شود.

 

به گزارش شرق پرس, رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با اشاره به نقش موثر بازاریان در فعالیت‌های فرهنگی و معنویات، گفت: بازاریان ساروی در آزادی زندانیان دیه مرکز استان نقش آفرینی می‌کنند.

عباس رمدانی امروز در جلسه ستاد دیه مازندران در اتاق اصناف ساری، اظهار کرد: متاسفانه تعدادی از هموطنان و بازاریان به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری گرفتار دستگاه قضایی و زندان شدند که کمک های مردمی در این قضیه سبب می شود این افراد که به صورت  غیر عمد گرفتار زندان شده، آزاد شوند.

وی افزود: زندانیان مالی کسانی نیستند که عمدا جرمی را مرتکب شده باشند و این اتفاق ممکن است برای هر انسانی حادث شود اما کمک های مردمی در جشن گلریزان می تواند سبب آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شود.

رمدانی افزود: صاحبان بازار ساری همواره در امور خیریه پیشقدم بوده و همه ساله حمایت های خوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد انجام می دهند

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران به نقش بازاریان در ستاد دیه اشاره کرد و گفت: اصناف و بازاریان، هر ساله برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جشن گلریزان شرکت می کنند تا بتوانند افرادی که به واسطه مشکلات مالی در زندان هستند را آزاد کنند.

رمدانی با بیان اینکه کمک های مالی بازاریان باید برای اولویت آزادی زندانیان بازار که به دلایل مشکلات مالی در زندان هستند،  اختصاص یابد، افزود: همه بازاریان ساری و استان را برای حضور در جشن گلریزان دعوت می کنیم.

رئیس اتاق اصناف ساری گفت: نقش و فعالیت اصناف و تجار در این عرصه که با رضایت خداوند و اجر اخروی همراه بوده، بسیار حائز اهمیت است و امسال نیز همانند سال گذشته شاهد حضور چشمگیر اصناف و بازاریان در برنامه گلریزان ستاد دیه استان خواهیم بود.

به گزارش تسنیم, وی به فعالیت ۷۰ اتحادیه صنفی در مرکز استان اشاره کرد و گفت: اگر هر اتحادیه ای ماهانه ۵ جواز کسب صادر کند، سالانه حدود پنج هزار شغل در سطح بازار برای جوانان بیکار ایجاد می‌کند.

 

/انتهای خبر