وی افزود: امروز نیاز اصلی استان توسعه و ایجاد شغل بوده  و ما فرصت این را نداریم که وقت خود را صرف کارهای بیهوده کنیم هر چند ظرفیت انتقاد را داریم و از انتقاد سازنده استقبال می کنیم.   به گزارش شرق پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح […]

 

 

وی افزود: امروز نیاز اصلی استان توسعه و ایجاد شغل بوده  و ما فرصت این را نداریم که وقت خود را صرف کارهای بیهوده کنیم هر چند ظرفیت انتقاد را داریم و از انتقاد سازنده استقبال می کنیم.

 

به گزارش شرق پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی و سالن همایش های شهرداری کلارآباد، از رسانه هایی که در استان فقط به دنبال حاشیه سازی هستند انتقاد و اظهار کرد: رسانه ها به جای حاشیه پردازی به فکر توسعه استان باشند.

وی افزود: امروز نیاز اصلی استان توسعه و ایجاد شغل بوده  و ما فرصت این را نداریم که وقت خود را صرف کارهای بیهوده کنیم هر چند ظرفیت انتقاد را داریم و از انتقاد سازنده استقبال می کنیم.

فلاح از شوراهای اسلامی به عنوان بازوان توانمند مدیران اجرایی یاد کرد و گفت: بنده از امروز خودم را عضو افتخاری شورای اسلامی کلارآباد می دانم و با این وحدت، همدلی و هم افزایی که در این شهر وجود دارد مطمئن هستم این شهر به یک شهر نمونه و پایلوت شهری جامع تبدیل خواهد شد.

استاندار با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم گفت: افتتاح این مجتمع فرهنگی و هنری در سال اقتصاد و فرهنگ با همت خیران این شهر، بستر مناسب فعالیت های فرهنگی و هنری را برای جوانان فراهم می کند.

وی از همت خیران در جهت احداث این مرکز فرهنگی تقدیر کرد و گفت: از خیران  که  این فضای زیبا و مناسب را بنا نهاده تقدیر و تشکر می کنم.

فلاح تاکید کرد: مازندران دارای افراد خیر و نیک اندیش فروانی بوده، ولی باید برای رشد و توسعه استان به ویژه در زمینه فرهنگی از ظرفیت ها و مشارکت مردم بیشتر بهره گیری کرد.

استاندار مازندران گفت: تاکنون برای بهره گیری از این ظرفیت ها برنامه منظمی نداشتیم ولی امروز دیگر نباید فرصت را از دست دهیم باید وقت را غنیمت بشماریم و برای مردم خدمت کنیم.

فلاح، رویکرد دولت تدبیر و امید را بهره گیری از نیروها و مدیران توانمند از سلایق و جناح های مختلف اعلام کرد و گفت  در این دولت که دولت اعتدال بوده فرصت خدمت برای همه کسانی که دلسوز نظام بوده و دل در گرو خدمت به مردم دارند فراهم است، ولی در دولت های گذشته این چارچوب عمل نشد و مردم ما از توانمندی های بخشی از جامعه بی بهره بودند.

وی افزود: مردم در سال گذشته با نگاه فرهنگی حماسه سیاسی را خلق کردند و امروز ضرورت دارد همان نگاه فرهنگی در مدیریتها و اقدامات مورد توجه قرار گیرد.

فلاح، شرط برون رفت استان از مشکلات را مدیریت جهادی دانست و گفت: همه باید مدیریت جهادی را در سیستم اداری جاری کنیم و همه باید پرچم خدمت بی منت به مردم را بر دوش بگیرند و خدمت کنند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده رویکرد فرهنگی دارد، چرا که اگر فرهنگ جامعه صحیح باشد بسیاری از امور در بخش های مختلف اصلاح می شود.

استاندار مازندران به رشد ۲۹ درصدی بودجه مازندران در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: با وجود این افزایش بودجه، نیاز استان خیلی بیشتر از اینها بوده و باید از اعتبارات صندوق توسعه ملی، فایناس و مشارکت مردمی برای توسعه استان استفاده کنیم.

در این مراسم به تعدادی از افراد خیر و نیکوکار که در ساخت این مجتمع فرهنگی مشارکت داشتند، لوح تقدیر اهدا شد.

 

 

/انتهای خبر