جمعی از تکواندوکاران باشگاه سپاه بهشهر با فرماندهی ناحیه مقاومت این شهرستان دیدار کردند.

 

به گزارش شرق پرس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر در این دیدارصمیمی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کلاسهای ورزشی طرح صالحین در سالن ورزشی کانون بسیج این شهرستان بر ضرورت بهره گیری از فرصت های ارزشمند دوران نوجوانی و جوانی تاکید کرد و گفت :امروز هر کسی در هر موقعیتی که قرار دارد می تواند در اعتلای نظام مقدس اسلامی منشا اثر باشد .

 

tekmandou06F0

سرهنگ علی نجفی با بیان اینکه تعالی روح و جسم سندی بر افتخارات بسیج است، افزود: شما جوانان و نوجوانان که در میادین ورزشی تلاش می کنید به نوعی نقش و سهم خود را در اعتلای این نظام ایفا کرده و این امر بسیار ارزشمند است .

 

وی تصریح کرد : روند تحولات منطقه به گونه ای است که لزو م درایت ،هوشمندی و کسب آگاهی و دانش در پرتو ایمان ومعرفت و بصیرت را دو چندان کرده است .

 

نجفی با اشاره به کلام رهبری در رابطه با ورزش همگانی گفت: اگر در حوزه تربیت بدنی تلاش کرده بودیم، شاهد آسیبهای اجتماعی و فقر حرکتی امروز نبودیم. ما باید تلاش کنیم تا پاسخگوی نیازها و سلایق ورزشی سنین مختلف مردم باشیم.

 

وی بر لزوم فرهنگسازی اخلاق ورزشی تأکید کرد و متذکر شد: تعالی‎بخشی اخلاق و تقویت حلقه های صالحین  یکی از اهداف سپاه در حوزه ورزش است و ما بر این مهم پافشاری می‎کنیم.

 

سرهنگ نجفی افزود: اگر هر کسی در هر مجموعه ای که قرار دارد ،رسالت و نقش خود را به خوبی درک کرده و به آن عمل کند ،دسیسه های دشمن راه به جایی نخواهد برد .