اهالی رسانه و خبرنگاران شهرستان ساری به میزبانی فرمانداری این شهرستان گردهم آمدند تا با حضور مسئولان و متولیان, مشکلات و نارسایی های این حوزه بررسی شود...

به گزارش شرق پرس, صبح امروز با حضور عباسعلی رضایی فرماندار شهرستان ساری, معصومه فرجی رئیس اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد, عشریه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری, یوسفی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران, اعضای خانه مطبوعات و مدیران مسئول و خبرنگاران مرکز استان, جلسه هم اندیشی رسانه های شهرستان های ساری و میاندورود در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد.

عباسعلی رضایی در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه ضمن تقدیر از زحمات فعالان این عرصه گفت : همواره تلاش کردم در هر جایگاهی که بودم, در مواجه با قشر رسانه ای ادب را رعایت کنم و به فعالان رسانه احترام بگذارم.

وی در ادامه گفت: خبرنگاران انسانهای با دانشی هستند که برای جامعه تحول گرایی و فرهنگ سازی می کنند و نگاه تیزبینانه به امور دارند.

رضایی اظهار داشت؛ فعالان حوزه رسانه با قلم های منصفانه شان به مسئولان کمک می کنند و لذا طبیعی است که اگر مسئولی از ظرفیت رسانه ها استفاده نکند خود متضرر خواهد بود و مسئولی موفق خواهد بود که خبرنگاران را همراه و همکار و دلسوز نظام بداند.

فرماندار ساری در پایان با اشاره به مقدس بودن قلم افزود؛ امیدواریم با کمک قلم های شما خبرنگاران و با همفکری و هم افزایی بتوانیم گام های موثری در جهت رشد و شکوفایی کشور برداریم.

لازم به ذکر است؛ در ادامه این نشست هم اندیشی, نمایندگان رسانه ها به بیان  مشکلات و نارسایی های موجود پرداختند و مسئولان حاضر نیز با استقبال از نقدهای سازنده برای مرتفع ساختن دغدغه اهالی قلم اعلام آمادگی کردند.