استاندار مازندران در نامه ای به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوشت: به منظور پاکسازی خیابان های اصلی شهرها ، راههای دسترسی به روستاها ،کوچه ها و معابر و همچنین امداد رسانی به افراد در برف مانده نیاز شدید به نیروی انسانی است.   به گزارش شرق پرس،   ربیع فلاح  در این […]

 

استاندار مازندران در نامه ای به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نوشت: به منظور پاکسازی خیابان های اصلی شهرها ، راههای دسترسی به روستاها ،کوچه ها و معابر و همچنین امداد رسانی به افراد در برف مانده نیاز شدید به نیروی انسانی است.

 

به گزارش شرق پرس،   ربیع فلاح  در این نامه با اشاره به بارش برف سنگین در مازندران به ویژه شهرستان های غرب استان افزود: از آنجاییکه در۲۰ سال اخیر این مقدار بارش بی سابقه بوده است ،تقاضا می شود تا از نیروی های تحت امر در استان برای امداد رسانی و پاکسازی مناطق استفاده شود.

استاندار مازندران همچنین از ریاست ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تقاضای تجهیزات امداد رسانی کرد.

فلاح بیان داشت: تقاضا می شود از ماشین آلات وامکانات ارتش از جمله ژانراتور ، ماشین آلات سنگین ( بلدورز ، نمک پاش ، گریدر ) و آذوقه در در مناطق غرب مازندران (شهرستان های محمود آباد ، نور ،نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن ورامسر) برای امداد رسانی استفاده شود.

از صبح روز جمعه گذشته در شهرها و مناطق مختلف استان مازندران بارش برف آغاز شده و هم اکنون در برخی نقاط بیش از یک متر و در مناطق کوهستانی ۱،۵متر برف بر زمین نشسته است .

بارش برف در استان مازندران همچنان در برخی نقاط استان بخصوص مناطق کوهستانی ادامه دارد.

ایرنا

 

/انتهای خبر