از غربت خبرنگاران و رسانه های شرق مازندران در این جشنوراه همین بس که برخی از خبرنگاران با یک دستگاه مینی بوس قدیمی خود را به این جشنواره رسانده بودند

khabarnegar3

.

به گزارش شرق پرس, امسال هم روز خبرنگار مازندران در حالی جشن گرفته  شد که  سایه برخی حاشیه ها بر متن سنگینی می کرد.

.

صف سخنرانان در پشت تریبون !

تعداد زیاد سخنران که امان خبرنگاران مدعو را گرفته بود و واقعاً گوش دادن به صحبتهای ۸ مسئول سخنران ! عرصه را بر هر مخاطب صبوری تنگ می کرد. تا جائیکه  زمزمه های اعتراض  از خستگی بین برخی از خبرنگاران نیز  شنیده می شد.

در صورتیکه اکثر خبرنگاران بر این باور بودند که حداقل این یک روز را اجازه می دادند تا خبرنگار حرف بزند و آنها گوش دهند.

قول پرحاشیه استاندار

قول استاندار مازندران برای بیمه  خبرنگاران نیز با واکنش معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد همراه بود . انتظامی با اشاره به این صحبت ربیع فلاح گفت: نباید قولی داد که نتوان آنرا عملی کرد.

البته نمایش طنز در مورد مدیرت برخی از مسئولین و میزان تعامل آنها با رسانه ها از نکات جالب دیگر این جشن بود.

خودرویی که سوژه رسانه ها شد !

اکثر گلایه مردم شهرستانهای شرقی از مسئولین استانی این بود که کمتر مورد توجه هستند. از غربت خبرنگاران و رسانه های شرق مازندران در این جشن همین بس که برخی از خبرنگاران با یک دستگاه مینی بوس قدیمی خود را به این جشنواره رسانده بودند که خبرگزاری فارس در این زمینه می نویسد:

 ” نکته اتومبیل خبرنگاران شرق استان مازندران بود، آنها با یک دستگاه مینی‎بوس دهه ۶۰ یا ۷۰ به این مراسم آمده بودند همجواری مینی‎بوس آنها در کنار برخی اتومبیل‎های گران قیمت و مقایسه درآمد مسافران آنها مصداق این مثال است که “میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است”. “