حاج حسن صفری که هزینه برگزاری جشن گلریزان در ساری را متقبل شده، بیان داشت: پس از فعالیت ۲۵ ساله در حال حاضر پنج رستوران با ۲۰۵ پرسنل در سطح استان مازندران داشته و تلاش دارم این مرکز را نیز گسترش دهم.   به گزارش شرق پرس, عضو مجمع صنفی واحدهای پذیرایی مازندران […]

 

 

حاج حسن صفری که هزینه برگزاری جشن گلریزان در ساری را متقبل شده، بیان داشت: پس از فعالیت ۲۵ ساله در حال حاضر پنج رستوران با ۲۰۵ پرسنل در سطح استان مازندران داشته و تلاش دارم این مرکز را نیز گسترش دهم.

 

به گزارش شرق پرس, عضو مجمع صنفی واحدهای پذیرایی مازندران در حاشیه برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان استان مازندران که در ساری برگزار شد، در گفت‌وگو با  فارس گفت: از ۲۵ سال پیش این حرفه را با حضور در واحد اکبرجوجه شروع کردم و پس از چند سال به دلیل مشکلات مالی از ادامه فعالیت با شریکم خودداری و اقدام به تاسیس رستورانی در کنار شهر ساری کردم.

حاج حسن صفری که هزینه برگزاری جشن گلریزان در ساری را متقبل شده، بیان داشت: پس از فعالیت ۲۵ ساله در حال حاضر پنج رستوران با ۲۰۵ پرسنل در سطح استان مازندران داشته و تلاش دارم این مرکز را نیز گسترش دهم.

عضو مجمع صنفی واحدهای پذیرایی مازندران علت موفقیتش را صداقت و درستکاری دانسته و گفت: با صداقت به مقصود خودم رسیدم و تلاش دارم با تلاش به جایگاه مک‌دونالد در رستوران‌داری جهان برسم.

صفری ساخت تالار برای برگزاری همایش‌های مختلف در مرکز استان مازندران را از دیگر برنامه‌های اجرایی خود دانست و گفت: سعی دارم برج میلاد الگوی ساخت این تالار باشد.

عضو مجمع صنفی واحدهای صنفی مازندران درباره وضعیت رستوران‌داران استان مازندران گفت: بسیاری از افرادی که در این حرفه مشغول فعالیت هستند، در کار رستوران‌داری تخصصی ندارند و این عدم اطلاع باعث شکست می‌شود.

صفری گفت: سرمایه کوچکی که در اختیار داشتم را وارد کار خدماتی کردم و موفقیت‌هایی در این زمینه به دست آوردم.

وی با اعلام اینکه قبل از حضور در این عرصه سبزی فروشی می‌کردم و راننده تاکسی بودم، افزود: پس از بازنشستگی در راه‌آهن اقدام به احداث رستوران کردم.

وی درباره فعالیت‌های خیریه خود در استان مازندران گفت: یک مدرسه در شهرستان میاندورود احداث کردم و به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن خیران مدرسه‌ساز مازندران فعالیت می‌کنم.

صفری به فعالیت‌های در دست اقدام برای احداث بیمارستان ماهک، بیمارستان قلب ساری و بیمارستان زارع اشاره کرد و گفت: ماهیانه مبلغ ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان برای اقدامات خیرخواهانه در استان هزینه می‌کنم.

این خیر مازندرانی در ادامه به سرپرستی ۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: سرپرستی ۱۳ نفر از خانواده‌های که سرپرست آنها در دام اعتیاد هست را نیز برعهده دارم.

وی در ادامه به اقدامات خیرخواهانه در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: سالانه ۱۵۰ میلیون تومان برای توسعه ورزش در مرکز استان هزینه می‌کنم، ولی کمتر به این موضوع پرداختم.

صفری در پایان خاطرنشان کرد: دو سال تیم کشتی در لیگ داشتم و تیم نوجوانان فوتسال مرکز استان به نام حاج حسن در لیگ کشوری در شیراز شرکت کردند.

 

/انتهای خبر