رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به برگزاری 11 دوره جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز به دست آوردیم، خروجی همین جام و ایجاد انگیزه و رغبت در کشتی‌گیران برای نایل شدن به سکوهای برتر است.

 

kodhti51

قهرمانی و نایب قهرمانی کشتی بزرگسالان به شرق مازندران رسید. تیم ساری با ۴۳ و بهشهر با ۴۲ امتیاز سکوهای اول و دوم کشتی مازندران را فتح کردند.

به گزارش شرق پرس, شهرام جعفری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: رقابت‌های قهرمانی کشتی بزرگسالان مازندران پنجشنبه و جمعه در شیرگاه سوادکوه شمالی برگزار شد و طی آن تیم بهشهر توانست پس از ۲۳ سال به عنوان نایب قهرمانی مسابقات دست یابد.

 

وی تصریح کرد: تیم بزرگسالان بهشهر در سال ۷۰ قهرمان مسابقات کشتی مازندران شده بود و پس از آن بنا به دلایلی نتوانست در سال‌های بعد حائز مقام‌های خوبی شود و بالاخره پس از ۲۳ سال توانست حاصل زحمات خود را با رسیدن به پله دوم مسابقات قهرمانی مازندران، ببیند.

 

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر بیان داشت: رسیدن به مقام‌های برتر در مسابقات قهرمانی مازندران به دلیل وجود نامداران کشتی، کار بسیار سختی است و تیم بهشهر توانست با ۴۲ امتیاز و تنها با یک امتیاز کمتر از تیم ساری از میان حدود ۴۰ تیم شرکت‌کننده به نایب قهرمانی دست یابد.

 

جعفری بیان داشت: این مقام را در حالی به دست آوردیم که در ۱۲۰ کیلوگرم نماینده نداشتیم.

 

وی درباره ترکیب تیم بهشهر و مقام‌هایی که در این رقابت‌ها به دست آوردند، گفت: فرشاد عموزاد در ۵۷ کیلوگرم، بهنام احسان‌پور در ۶۱ کیلوگرم، سیدمحمد حسینی در ۶۵، امیرواحد موسوی در ۷۰، مختار مختاری در ۷۴، جعفر کوهی در ۸۴ و هومن قنبری در ۹۶ کیلوگرم به روی تشک رفتند که بهنام احسان‌پور توانست در وزن خود روی سکوی قهرمانی بایستد، امیرواحد موسوی نیز نایب قهرمان وزن خود شد، هومن قنبری و مختار مختاری به مقام سوم رسیدند و سیدمحمد حسینی نیز به مقام پنجمی رضایت داد.

 

رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به برگزاری ۱۱ دوره جام بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد در بهشهر، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز به دست آوردیم، خروجی همین جام و ایجاد انگیزه و رغبت در کشتی‌گیران برای نایل شدن به سکوهای برتر است.

 

وی با بیان اینکه تیم‌های کشتی شهرستان بهشهر در تمامی رده‌های سنی از سه شهر رستم‌کلا، بهشهر و خلیل‌شهر، کشتی‌گیران مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، افزود: در این تیم‌ها از رده نونهالان تا بزرگسالان کشتی‌گیر مطرح داریم که می‌توان به بهنام احسان‌پور در بزرگسالان، هومن قنبری رده جوانان، مجتبی عموزاد و علی احمدی در رده نوجوانان، و رحمان و محمدعلی عموزاد‌خلیلی در نونهالان اشاره کرد که همگی آنها عضو تیم ملی هستند.