فرماندار نکا گفت: جشن پدران آسمانی شرق مازندران، همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) با حضور فرزندان شاهد در نکا برگزار می شود. به گزارش شرق پرس، علی رجبی وندوچالی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز پدر شهرستان، اظهار کرد: جشن بزرگ پدران آسمانی با حضور فرزندان شاهد در روز میلاد حضرت علی(ع) […]

 

پدران آٱسمانی نکا شرق مادزندران

 

فرماندار نکا گفت: جشن پدران آسمانی شرق مازندران، همزمان با سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) با حضور فرزندان شاهد در نکا برگزار می شود.

به گزارش شرق پرس، علی رجبی وندوچالی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت روز پدر شهرستان، اظهار کرد: جشن بزرگ پدران آسمانی با حضور فرزندان شاهد در روز میلاد حضرت علی(ع) در شهرستان نکا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تجلیل از مقام شهدا یک ضرورت در جامعه  است، افزود: برگزاری این مراسم  می تواند فرصتی برای نشر و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

فرماندار نکا با بیان اینکه این مراسم تجدید دوباره با آرمان های امام (ره) و شهدا است تصریح کرد: ایجاد زمینه های مناسب برای بهبود و ارتقای ارتباط بین فرزندان شاهد، ارتقای جایگاه و نقش فرزندان شاهد در جامعه و مشارکت فرزندان شاهد در برگزاری مراسم و قدردانی از همسران شهید از جمله اهداف جشن پدران آسمانی است.

به گفته وی، فرزندان شهدا با تأسی از خون پدران خود در عرصه های مقاومت حضور دارند و وظیفه ما امروز پیروی از ولایت فقیه و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان و حفظ و حراست از ارزش های اسلامی است.

رجبی گفت: مراسم جشن پدران آسمانی با برنامه‌هایی همچون سخنرانی، تواشیح، دکلمه، بیان خاطره، تجلیل از مادران شهید توسط فرزندان شهدا، پخش فیلم و کلیپ تصاویر شهدا همراه خواهد بود.

به گزارش تسنیم وی افزود: این مراسم برای میثاق فرزندان شاهد و ایثارگر با پدران آسمانی در روز میلاد حضرت علی (ع) در ۲۲ اردیبهشت در سالن امیر المومنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا  با حضور ۱۰۰ همسر شهید و ۲۵۰ فرزند شهید برگزار می شود.

 

/انتهای خبر