همسر دوم نجفی شهردار سابق در منزل شخصی خود در سعادت آباد به ضرب گلوله به قتل رسید

شرق پرس: شهریاری سرپرست دادسرای امور تهران از قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران خبر داد.

بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت آباد به قتل رسیده است.

فارس نوشت: شهریاری درباره آلت قتاله گفت: این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.

جزئیات قتل همسر دوم نجفی شهردار سابق تهران+عکس

آخرین مصاحبه همسر دوم نجفی: عاشق شدیم و ازدواج کردیم

 

همسر دوم شهردار سابق تهران گفت: هر فردی می‌تواند عاشق شود و ازدواج کند، بنده عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم بودم مشکلی نداشت.

 

همسر نجفی با ۵ گلوله به قتل رسیده است

با حضور سرپرست دادسرای جنایی در محل، تحقیق در خصوص مرگ میترا نجفی همسر دوم شهردار سابق تهران که با اصابت ۵ گلوله به سینه جان باخته است آغاز شد.

بررسی های اولیه نشان می دهد عامل یا عاملان این جنایت پس از اطلاع از تنها بودن مقتول در خانه، وارد محل سکونت او در برج میترا در سعادت آباد شده و او را به قتل رسانده اند.

در این ارتباط تیم جنایی و تشخیص هویت تحقیق از نجفی شهردار سابق و همسایه ها را آغاز کرده و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پلیس آگاهی در جستجوی سرنخ هایی برای راز گشایی از این جنایت که به احتمال فراوان به انگیزه انتقام صورت گرفته را آغاز کرده است.

یک مقام آگاه در ارتباط با این جنایت گفت: در حال حاضر قاضی ویژه قتل تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل جنایت سرنخ های مربوط به این جنایت را جمع آوری کرده و برخی از تحقیقات نیز نشان از ردپای قاتل دارد.

تکمیلی

پلیس در یک قدمی دستگیری قاتل میترا استاد

با جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که در ارتباط با قتل میترا استاد (همسر نجفی شهردار سابق تهران ) به دست آمده تا یک ساعت آینده عامل جنایت دستگیر می شود.

یک مقام آگاه در این ارتباط گفت پس از جمع بندی اطلاعات و سرنخ هایی که از محل جنایت و فیلم اطراف محل جنایت به دست آمد رد پای قاتل در این جنایت هولناک به دست آمد و قاضی شهر یاری دستور دستگیری اولین متهم این حادثه را صادر کرد. / الف