دکتر برزگر تسهیل گری برای کوتاه کردن مسیر اخذ مجوزها در حوزه گردشگری را یکی از برنامه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران دانست

به گزارش شرق مازندران، دکتر صادق برزگر در روزهای نخست مسئولیت و در سفر به شرق مازندران برای بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهشهر گفت: این شهرستان از ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و اکوتوریسم بی‌شماری برخوردار است و توجه به این ظرفیت ها می تواند به روند توسعه منطقه کمک کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تصریح کرد : یکی از اولویت‌های اصلی ما بویژه در روستاها ایجاد فضاهای اقامتی با تأکید بر اقامتگاه‌های بوم‌گردی است چراکه معتقدیم این اقامتگاه‌ها می‌تواند در توسعه اقتصادی روستا و توانمندی جوامع محلی اثرگذار باشد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه ما سعی می‌کنیم زیرساخت‌های مورد نیاز در روستاهای مازندران شکل بگیرد، افزود : اداره‌کل میراث‌فرهنگی ستاد است و موافقت‌ اصولی صادر می‌کند اما برای توسعه گردشگری در یک منطقه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم.

دکتر برزگر یادآور شد: برنامه ما این است بتوانیم با اتخاذ یکسری سیاست‌های به‌ویژه در زمینه اقامتی تسهیل‌گری داشته باشیم تا فرآیند اخذ مجوز تاسیسات گردشگری زمان کمتری را طی کند.