جعفر قمی اویلی در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت زود هنگام و تشکیل کمپین ها در فضای مجازی می‌تواند از مظاهر رد صلاحیت نامزدها باشد

جعفر قمی اویلی ک تبلیغات زودهنگام و تشکیل کمپین های مجازی موجب ردصلاحیت کاندیداها خواهد شد

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) جعفر قمی اویلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بیش از ۲۵۰ حزب متعدد در کشور داریم، گفت: احزاب به واسطه اینکه شخص ساخته بوده نتوانستند جایگاه خود را خوب تقویت کند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با بیان اینکه استقبال مردم از نمایشگاه کتاب مطلوب بوده است، افزود: کارگاه‌های مرتبط با انتخابات برای دانش آموزان در مدارس برگزار تا دانش آموزان مطلع به آینده و تصمیم‌سازی خود باشند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اشاره به اینکه ستاد انتخابات در استانداری تشکیل شده است، افزود: تاکنون ۶ جلسه ستاد انتخابات برگزار کردیم و زیرساخت‌های فناوری، سخت افزاری و نرم افزاری را برای انتخابات آماده کردیم و طبق روزشمار انتخابات پیش خواهیم رفت.

قمی با بیان اینکه دو انتخابات در سطح ملی و محلی و روستایی داریم، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم دارای جایگاه ویژه‌ای است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری مازندران با اشاره به تبلیغات زودهنگام به صورت غیرقانونی، افزود: تبیین انتخابات برای ایجاد مشارکت حداکثری در راستای قانون برای ما دارای اهمیت بسیاری است.

وی با بیان اینکه نامزدها از امکانات و مناصب دولتی نباید استفاده کنند و افرادی که به صورت غیررسمی کمپین تشکیل دادند بررسی و در استعلامات آنان نقش بسزایی دارد، گفت: ۲۴ بهمن آزمون قانون انتخابات از فرماندار و بخشداران استان با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات وزارت کشور در بابلسر برگزار خواهد شد.

قمی با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات در همه حوزه‌ها فعال شدند، افزود: کمیته رصد فضای مجازی در حوزه کمیته فناوری اطلاعات بوده و رسانه‌های مجازی بدون مجوز شناسایی خواهد شد.

به گزارش تسنیم, وی با بیان اینکه فعلا زمان ثبت نام نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا در ۳۰ اسفند تعیین شده است گفت: فعالیت زودهنگام در فضای مجازی می‌تواند از مظاهر رد صلاحیت نامزدها باشد بنابراین کاندیداهای احتمالی باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.