مهدی عبوری در بازدید از پروژه های شهری ساری گفت: 17 مهرماه و در دهه با شكوه غدير با برپايي بزرگترين جشن تاريخ ساري و مازندران در استاديوم شهيد متقي دركنار افتتاح چند پروژه ،ميانگذر شمالي و منطقه گردشگري تجن نيز افتتاح خواهد شد.

 

oboorii

 

همزمان با افتتاح چند طرح بزرگ عمرانی و گردشگری, بزرگ ترین جشن تاریخ ساری و مازندران برگزار می شود. مهدی عبور در اینباره گفت: ساری به قطب گردشگری شمال کشور تبدیل می شود.
 
 

به گزارش شرق پرس، مهدی عبوری در بازدید از پروژه های شهری ساری گفت: ۱۷ مهرماه و در دهه با شکوه غدیر با برپایی بزرگترین جشن تاریخ ساری و مازندران در استادیوم شهید متقی درکنار افتتاح چند پروژه ،میانگذر شمالی  و منطقه گردشگری تجن نیز افتتاح خواهد شد.

 

شهردار ساری با ذکر دلایل عقب ماندگی مازندران و به تبع آن ساری گفت: آنچه طی دو سال اخیر در مرکز مازندران بوقوع پیوست گام بلندی بود در پیوند با رسیدن ساری به جایگاه واقعی خود. ضمن آنکه نباید از یاد برود همکارانم در شهرداری برای اجرای پروژه ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و با تمام توش و توان خود می کوشند این پروژه های عظیم با سرعت، دقت و کیفیتی در حد استانداردهای جهانی به اجرا درآیند.

 

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان کوتاهی با تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر گفت: انصاف انست که بپذیریم مهندس عبوری شهرداری ارزشی ، پرتلاش و تحول خواه است که برای عمران و آبادی شهر کارهای بزرگی انجام داده است.

 

وی یکی از ویژگیهای شهردار و اعضای شورای شهر ساری را آسیب شناختی درست از وضعیت مرکز استان عنوان کرد و افزود: برهمین اساس اقداماتی انجام داده و می دهند که نیاز امروز و فردای این شهر است.

 

عباس رشیدی معاون فنی-عمرانی شهرداری ساری بازآرایی میدان معلم را گام بزرگی توصیف کرد برای بیشترین بهره گیری از کمترین امکانات و گفت: ما با این اقدام نه تنها به تحقق وعده هر محله یک پارک شهردار ساری کمک می کنیم بلکه می کوشیم تا ساکنان محلات مختلف برای استفاده از فضای سبز و پارک بازی کودک ملزم به طی مسافت و حضور در پارکهای دیگر نباشند.

 

وی ضمن بیان این مطلب که برای بازآرایی میدان خیابان معلم و تبدیل آن به یک پارک زیبا و مصفا گاه بصورت سه شیفته عمل کردیم افزود: سرعت احداث این فضای زیبا و شکیل بیش از استانداردهای جهانی بود خاصه آنکه با تمام توان تلاش کردیم اقدامات ما در قلب یک خیابان پر رفت و آمد نع تنها ترافیک ایجاد نکند بلکه آرامش ساکنان را هم از بین نبرد.

 

به گزارش مهر, عباس رشیدی با اشاره به افتتاح قریب الوقوع میانگذر شمالی و منطقه گردشگری تجن تاکید کرد: در هیچ جای جهان چنین پروژه ای طی سه ماه آماده نمی شود اما در سایه مدیریت جهادی شهردار ساری این امر در مرکز استان مازندران محقق گردید و براستی باید انرا یکی از یادگارهای جاودانه ایشان تلقی کرد.