مرتضی رمضانی فرمانده سپاه ناحیه نکا در یادواره شهدای دانشجو گفت : عزت و اقتدار و ابهت نظام ما به برکت خون سرخ شهدا و از جان گذشتگی این بزرگواران است.

 

یادواره شهدای روستای تجن‏‌لته گهرباران برگزار می شود

یادواره هشت تن از شهدای دانشجوی نکا روز سه شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، مرتضی رمضانی  فرمانده سپاه ناحیه نکا در این یادواره گفت : عزت و اقتدار و ابهت نظام ما به برکت خون سرخ شهدا و از جان گذشتگی این بزرگواران است.

وی افزود : نظام ما و مردم ما باید به خود ببالند که در جامعه ای زندگی می کنند که فضای آن از عطر خون شهدا عطرآگین است و باید بر ادامه راه سرخ شهدا تاکید داشته باشند.

فرمانده سپاه نکا با اشاره به اینکه رخنه فرهنگی دشمن اتفاق افتاده و لذا باید همه ما و مسوولان مراقب این رخنه ها باشیم ، یادآور شد : لحظه ای غفلت ما را از مسیر درست و حقیقت جدا می کند.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط بسیار حساسی قرار گرفته ، افزود : باید با بسیج همه جانبه و بصیرت و هوشیاری، حواسمان جمع باشد تا دچار رخنه فرهنگی نشویم.

او ادامه داد : نباید با بی مسوولیتی ها و بی تفاوتی ها به مسائل فرهنگی و اجتماعی و مسائل مختلف جامعه فتنه ای دیگری به راه اندازیم و دنباله رو فتنه سال ۸۸ شویم.

رمضانی گفت : ولایتمداری و بصیرت مهم ترین ابزار برای حرکت در مسیر فعلی جامعه و رهایی از توطئه های مختلف دشمنان است که باید در دستور کار همه ما مسوولان ، اندیشمندان، اساتید، دانشجویان و آحاد جامعه قرار گیرد./ایرنا