مقیمی در شورای اداری نکا گفت: نباید شهر را درگیر این فضای انتخاباتی و تبلیغات زودرس کنیم چرا که شهر و عملیات پروژه‌ها در شهر متوقف شده و ضرر می‌کنیم.

 

برخی در پی ایجاد فضای انتخاباتی زودرس و تنش در شهر هستند

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای شهرمان را فضای انتخاباتی زودرسی نکنیم، یادآور شد: برخی از افراد با ایجاد فضای انتخاباتی و در پی ایجاد تنش در جامعه هستند.

 

 

به گزارش شرق پرس, احمدعلی مقیمی در جلسه شورای اداری نکا گفت: دولت به تنهایی قادر به رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال نیست و همه ما برای رفع قصه پرغصه اشتغال باید کمک کار دولت باشیم.

وی اظهار کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و بالابردن اشتغال در روستاها تاثیر به‌سزایی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دارد و لذا باید این مهم در دستور کار قرار گرفته و با فعال کردن بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی ماندگاری در روستاها را افزایش دهیم.

 

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکلات روستاها، طرح هادی، آب و راه دسترسی است، خاطرنشان کرد: طرح هادی باید توسط شوراها و با هماهنگی انجام شود تا این مشکل رفع شود و در این رابطه ما قیر مجانی در اختیار روستاها قرار می‌دهیم تا آنان با هماهنگی بنیاد مسکن آسفالت کنند.

 

فضای شهرمان را فضای انتخاباتی نکنیم

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای شهرمان را فضای انتخاباتی زودرسی نکنیم، یادآور شد: برخی از افراد با ایجاد فضای انتخاباتی و در پی ایجاد تنش در جامعه هستند.

 

مقیمی گفت: نباید شهر را درگیر این فضای انتخاباتی و تبلیغات زودرس کنیم چرا که شهر و عملیات پروژه‌ها در شهر متوقف شده و ضرر می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: ایجاد شور و نشاط و همدلی از مسائل مهمی است که در شهرستان باید مورد توجه قرار گرفته و همه ما باید پاسخگوی مردم باشیم و با ظرفیت‌های مختلف وارد شویم.

 

نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گفتمان‌سازی‌ها باید فرمایشات رهبری و شعار سال مدنظر ما قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با کمک یکدیگر و وفاق باید به درستی و در زمان مناسب وارد شویم.

 

۱۱ پروژه نیمه کاره در نکا در دست احداث است

 

مقیمی با اشاره به پروژه‌های شهرستان نکا، یادآور شد: در حال حاضر ۱۱ پروژه در دست اقدام و نیمه‌کاره در نکا است که ۹ پروژه آن باید با همدلی و وفاق تا پایان سال به پایان برسد.

 

وی با اشاره به بودجه تملک دارایی مازندران در سال گذشته، گفت: در سال گذشته ۳۱۳ میلیارد تومان بودجه تملک دارایی مازندران بود که تنها ۲۲ درصد یعنی ۷۰ میلیارد تومان آن محقق شد.

 

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سال‌جاری نیز بودجه تملک دارایی مازندران ۲۳۱ میلیارد تومان بوده که علی‌رغم کاهش بودجه در جذب و اختصاص آن تاکنون خوب پیش رفته‌ایم و تاکنون ۴۷ درصد اعتبارات تملک دارایی مازندران یعنی ۱۱۸ میلیارد تومان محقق شده است.

 

مقیمی با اشاره به اعتبارات تبصره ۲۲ در حوزه نمایندگان نیز گفت: بودجه تبصره ۲۲ استان در سال جاری ۱۷۲ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

 

وی افزود: برای پیشرفت امور و تعالی در برنامه‌ها نیازمند همدلی و وفاق بین همه گروه‌ها هستیم و همه مسئولان باید با تلاش و همت و اتحاد در جهت رفع مشکلات گام برداشته و در حوزه اجرایی با راهکار و ایده خوب و مفید وارد شویم.

 

 به گزارش فارس, مقیمی در پایان یادآور شد: در این رابطه اجازه نمی‌دهیم مدیر ناکارآمد و ناتوان که در فتنه ۸۸ درگیر بوده در این شهر وارد شود و به عنوان مسئول به‌کارگیری شود چرا که همه ما نسبت به خون شهدا و آبروی نظام تعهد داریم.