دادستان کل کشور شب گذشته در جمع خبرنگاران در بدو ورود به فرودگاه دشت‌ناز ساری متذکر شده بود با قصور کنندگان بروز خسارت سیل برخورد قانونی می‌شود.   به گزارش شرق پرس, وی اظهار داشت: تلاش داریم تا بررسی کنیم آیا می‌شود اقداماتی داشته باشیم تا از بروز خسارت سیل در مازندران […]

 

 

دادستان کل محسنی اژه ای

 

دادستان کل کشور شب گذشته در جمع خبرنگاران در بدو ورود به فرودگاه دشت‌ناز ساری متذکر شده بود با قصور کنندگان بروز خسارت سیل برخورد قانونی می‌شود.

 

به گزارش شرق پرس, وی اظهار داشت: تلاش داریم تا بررسی کنیم آیا می‌شود اقداماتی داشته باشیم تا از بروز خسارت سیل در مازندران جلوگیری شود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه باران نزول رحمت الهی است، تصریح کرد: بررسی برای کنترل و جلوگیری از تبدیل باران به خسارت سیل در دستور کار قرار دارد.

وی با اعلام اینکه دستگاه قضایی برای صیانت از حقوق مردم تکلیف دارد، گفت: در این سفر اگر قصوری در بروز خسارت‌ها وجود دارد را مورد بررسی قرار می‎دهیم.

محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه پس از نشست با مسئولان با مردم سیل‌زده نیز دیدار داریم، گفت: در این نشست علل وقوع سیل به طور دقیق مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اگر تقصیری در بروز سیل وجود دارد به مسئولان استان تذکر می‌دهیم که دوباره تکرار نشود.

سخنگوی قوه قضاییه از همراهی مسئولان مختلف در این سفر خبر داد و گفت: برای اعلام متخلفان احتمالی نیاز به بررسی بیشتری است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای که شب گذشته برای بازدید از مناطق سیل‌زده استان مازندران وارد ساری شده بود، صبح امروز بازدید خود را از مناطق سیل‌زده «هولار» ساری آغاز کرده است.

به گزارش فارس, در بازدید صبح امروز استاندار مازندران، مدیرکل دادگستری استان مازندران و دادستان حضور دارند.

 

/انتهای خبر