رستم زرودی با اشاره به ناپایداری هوا از آبگرفتگی برخی شهرهای مرکزی استان از جمله ساری خبر داد.   به گزارش شرق پرس, سرپرست مدیریت بحران مازندران در گفتگو بامهر افزود: شدت بارشها و رگبار باران بیشتر در قسمتهای مرکزی و شرقی استان گزارش شده که این امر موجب آبگرفتگی برخی نواحی از جمله […]

 

بارندگی شدید مرکز و شرق مازندران

 

 رستم زرودی با اشاره به ناپایداری هوا از آبگرفتگی برخی شهرهای مرکزی استان از جمله ساری خبر داد.

 

به گزارش شرق پرس, سرپرست مدیریت بحران مازندران در گفتگو بامهر افزود: شدت بارشها و رگبار باران بیشتر در قسمتهای مرکزی و شرقی استان گزارش شده که این امر موجب آبگرفتگی برخی نواحی از جمله شهر ساری و منطقه راهبند شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بارندگیها خسارت چندانی نداشته است، یادآور شد: اما تکرگ سه شنبه شب در ارتفاعات استان به باغات و درختان گیلاس در مناطقی مانند کجور خسارت زده است.

زرودی یادآور شد: تا این لحظه گزارشی از خسارتهای احتمالی اعلام نشده است و هم اکنون نیروهای امدادی در حال آماده باش هستند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران مازندران در پاسخ به خسارتهای بارندگی و سیلاب آخر هفته گذشته در بخش چهار دانگه ساری گفت: خسارت این حادثه به مزارع شالیزار، سردهنه های کشاورزی بوده است و به بیش از ۴۰ هکتار از شالیزارها آسیب زد.

زرودی برآورد میزان خسارت وارده ناشی از این حادثه را بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: بیشتر خسارت وارده در بخش نشاء بوده است.

وی با بیان اینکه از شدت ناپایداری هوا تا عصر امروز چهارشنبه کاسته می شود، عنوان کرد: طبق پیش بینی ها ناپایداری هوای استان تا فردا ادامه خواهد داشت.

 وضعیت آسمان مازندران در بعد از ظهر روز چهارشنبه همراه با بارش باران و رگبار است.

 

/انتهای خبر