نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : احداث کارخانه کافئین ، کارخانه تولید لامپ ال یی دی LED ، تولید آجر ماشینی و چند طرح دیگر که دارای توجیه اقتصادی هستند ، ازجمله این طرح ها در شرق مازندران است.

 

eshtegal

 

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعاونی های کوچک و شرکت های دانش بنیان در مناطق شهری و روستایی می توانند از توان مناطق محل سکونت خود برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار استفاده کنند.

 

به گزارش شرق پرس، نماینده شرق مازندران در جلسه شورای اداری بهشهر افزود : تعاونی های کوچک و شرکت های دانش بنیان در مناطق شهری و روستایی می توانند از توان مناطق محل سکونت خود برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار استفاده کنند.

 

 

دبیر مجمع نمایندگان مازندران اظهار داشت : متاسفانه در سال های اخیر اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی بهشهر نتوانست این مسوولیت را انجام دهد که انتظار می رود در آینده تحول مثبت و حرکت به سمت رونق و توسعه با ایجاد تعاونی های کوچک ایجاد شود.

 

 

وی به برنامه ریزی برای احداث صنایع در بهشهر اشاره کرد و افزود : توافق با برخی سرمایه گذاران بخش های گوناگون انجام شده است که در صورت اجرا و تکمیل این طرح ها که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است ، برای بیش از یکهزار نفر به طور پایدار شغل ایجاد خواهد شد.

 

 

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : احداث کارخانه کافئین ، کارخانه تولید لامپ ال یی دی LED ، تولید آجر ماشینی و چند طرح دیگر که دارای توجیه اقتصادی هستند ، ازجمله این طرح ها است.

 

 

وی افزود : علاوه بر برنامه ریزی برای آغاز به کار این طرح ها ، در سال ۹۳ بهشهر شاهد تکمیل و بهره برداری از چندین طرح عمرانی و زیربنایی است.

 

 

مقیمی گفت : آبگیری سد گلورد ، تمکیل جاده رستمکلا – بندر ، بهره برداری از فاز اول پالایشگاه ، بهره برداری از کارخانه کمپوست زباله ، افتتاح فاز اول کارخانه کربن و بهره برداری از پل غیر همسطح جاده کمربندی نمونه هایی از این طرح ها است .

 

 

وی افزود : اجرای برخی از این طرح ها مانند آبگیری سد گلورد ، علاوه بر نقش بسیار مهمی که در برطرف شدن مشکلات کمبود آب زراعی شرق مازندران دارد ، ارزش افزوده ای بالغ بر یکهزار و ۳۵۰ میلیارد تومان را به ارمغان خواهد آورد.

 

 

او به مشکلات اعتباری سال گذشته شهرستان بهشهر اشاره کرد و ادامه داد : بودجه پارسال بهشهر حدود ۱۴ میلیارد تومان بود اما هیچ مبلغی از این بودجه محقق نشد.

 

 

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : به رغم این کمبود اعتبارات ، با برقراری ارتباط مداوم با مسوولان استانی و کشوری و گرفتن اعتبار ، مانع توقف در اجرای طرح ها و پروژه ها شدیم.

 

 

وی به لزوم توجه بیشتر به بخش سلامت شهرستان تاکید کرد و افزود : دولت در سال ۹۳ اهمیت بیشتری به توسعه و گسترش سلامت و درمان می دهد و محدودیت بودجه ای در این بخش بسیار کمتر از بخش های دیگر است .

 

 

مقیمی گفت : با توجه به این شرایط مطلوب ، در سال جاری باید همه خانه های بهداشت نیمه کاره و اجرا نشده شهرستان با پیگیری های مسوولین مرتبط تکمیل و به بهره برداری برسد که اجرای آن می تواند بخش عمده ای از دغدغه تامین سلامت مردم را برطرف می کند./ایرنا