باند 7 نفره سارقان خودرو با 43 فقره سرقت در مازندران منهدم شد و از آنان 30 دستگاه خودرو سرقتی و قطعات انواع خودرو کشف و ضبط شد

به گزارش شرق پرس سردار سیدمحمود میرفیضی در گفت وگو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح های مقابله با سرقت، کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی باند ۷ نفره سرقت خودرو به سرکردگی یکی از سارقان حرفه ای در شهرستان جویبار شدند.

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با هماهنگی قضائی، متهمان را که با سرقت خودرو و جعل اسناد و مدارک خودروهای تصادفی، اقدام به فروش خودروهای سرقتی می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اذعان داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، تاکنون به بیش از ۴۳ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند. 

سردار میرفیضی اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی ۳۰ دستگاه خودروی سرقتی و مقادیر قابل توجهی قطعات سرقتی خودرو را از اعضای این باند کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرفیضی خطاب به مالکان و خریداران خودرو از آنان خواست: ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال، دزدگیر و پارک آن در محیط های امن در موقع خرید خودرو حتما نسبت به دریافت استعلام راجع به صحت اصالت خودرو از مبادی مربوطه اقدام کنند.