روند افزایشی بستری شدگان کرونایی مازندران نشان می دهد که متاسفانه در روزهای آینده باید منتظر خبرهای ناخوشایند دیگری از تعداد جان باختگان استان باشیم

شرق پرس : با بستری شدن ۲۵۳ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته، شمار بستری شدگان حال حاضر در مراکز درمانی مازندران به ۱۵۶۱ نفر رسید و ۱۰ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۵۳ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

مرگ ۷ کرونایی در حوزه مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۹۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۷۰ نفر ترخیص شدند.

دکتر موسوی افزود: هزار و ۲۳۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: ۲۱۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن ۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کرد.

مرگ ۳ کرونایی در بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش ۶۲ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۲۴ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

دکتر سید فرزاد جلالی شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۳۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۴ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۳ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شد.

با بستری شدن ۲۵۳ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته، شمار بستری شدگان حال حاضر در مراکز درمانی مازندران به ۱۵۶۱ نفر رسید و ۱۰ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۵۳ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

ثر ابتلا به کووید۱۹ امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شد.