فرامرز نقیبی در جلسه شورای برنامه ریزی و تو سعه شهرستان ساری در سالن فرمانداری، اظهار کرد: متاسفانه در دولت تدبیر امید در مازندران به مدیران ساروی توجهی نمی شود و یکی پس از دیگری از مسند مدیریت عزل می‌شوند.

naghibi

عضو شورای اسلامی شهرساری با تاکید بر بکارگیری از نیروهای موفق در تصمیم‌گیری های مدیریتی استان و شهرستان، گفت: سه هزار مهندس نخبه و موفق در مرکز استان شناسایی شد.

.

به گزارش شرق پرس فرامرز نقیبی در جلسه شورای برنامه ریزی  و تو سعه شهرستان ساری در سالن فرمانداری، اظهار کرد: متاسفانه در دولت تدبیر امید در مازندران به مدیران ساروی توجهی نمی شود و یکی پس از دیگری از مسند مدیریت عزل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته، ۲۵ مدیر ساروی در دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند، افزود:  با توجه به وجود مدیران نخبه ساروی در دولت جدید، ولی از این مدیران در دستگاه اجرایی استان بکارگیری نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به وجود سه هزار مهندس و نخبه در شهرستان ساری، خواستار بکارگیری نیروهای ساروی در دولت و امید در استان شد.

نقیبی افزود: نسل مدیران ساروی در استان مانند یوزپلنگ ایرانی در حال انقراض است.

وی بیان کرد: بنده حدود هفت سال به عنوان نماینده مردم ساری در پارلمان شهری بوده ولی آنطور باید نتوانستیم ساری را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

تسنیم