صبح امروز اورژانس مازندران با اعلام خبر یک تصادف در جاده کندوان مازندران از مصدومیت ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در این سانحه خبر داد...

به گزارش شرق پرس در حالیکه زکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران صبح امروز از حادثه تصادف برای ساعد سهیلی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در جاده های مازندران خبر داد, ساعاتی بعد سینا سهیلی برادر این بازیگر ضمن تکذیب این خبر, مدعی شد برادرش در سفر فرانسه است!

سخنگوی اورژانس با اعلام خبر این حادثه از مصدومیت بازیگر سینما در تصادف امروز جاده کندوان در استان مازندران خبر داده بود.

وی همچنین گفته بود : ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در این سانحه رانندگی جان سالم به در برد.

اشکپور افزود: در ساعت ۱ و ۵۰ دقیقه بامداد امروز ۱۴ خرداد خبر یک تصادف به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام و بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس ولی آباد به محل حادثه واقع در منطقه ولی آباد جاده کندوان اعزام شدند.

این مقام مسئول در اورژانس تصریح کرد: دراین حادثه که آقای بازیگر به همراه دو مرد دیگر،سرنشینان خودروی پرایدبودند، به دلیل انحراف و برخورد با کوه مصدوم شدند.

وی گفت: مصدومین پس از انجام اقدامات در مانی اولیه به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

 

تکذیب خبر تصادف ساعد سهیلی توسط برادرش

سینا سهیلی برادر ساعد سهیلی خبر تصادف برادرش را تکذیب کرد و افزود : ساعد سهیلی هم اکنون در مسافرت و در کشور فرانسه به سر می‌برد و هیچ مشکلی هم ندارد.

پس از این اظهارات, اورژانس مازندران نیز واکنشی به این تکذیبیه نداشت و اکنون معلوم نیست که آقای سخنگو بدلیل تشابه اسمی این خبر را اینگونه اعلام کرد یا در پس این رویداد, مسائل دیگری نهفته است.