محمد محمدی گفت: “رضا صادقی” یکی از خوانندگان بزرگ کشورمان به همراه گروه مشکی‌پوشان ۲۵ خرداد ماه  در آمل به روی صحنه می‌روند. به گزارش شرق پرس, رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت هنر و موسیقی در این شهرستان اظهار داشت: در چند سال گذشته پیشرفت […]

 محمد محمدی گفت: “رضا صادقی” یکی از خوانندگان بزرگ کشورمان به همراه گروه مشکی‌پوشان ۲۵ خرداد ماه  در آمل به روی صحنه می‌روند.

به گزارش شرق پرس, رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت هنر و موسیقی در این شهرستان اظهار داشت: در چند سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی را در زمینه موسیقی و هنر در این شهرستان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: وجود اساتید برجسته موسیقی، هنر و خوانندگی در این شهرستان که در آموزشگاه‌های بزرگی کار تعلیم و آموزش را انجام می‌دهند بر رشد و ارتقای فضای هنری شهرستان آمل تاثیر زیادی نهاد.

وی با اعلام اینکه تاکنون آمل میزبان تعداد زیادی از کنسرت‌های موسیقی خوانندگان بزرگ کشور بود، یادآور شد: «رضا صادقی» یکی از خوانندگان بزرگ کشورمان به همراه گروه مشکی‌پوشان ۲۵ خرداد ماه امسال در آمل به روی صحنه می‌روند.

وی یادآور شد: خواننده آلبوم «همین…» و «دیگه مشکی نمی‌پوشم» که علاقه‌مندان زیادی را در سراسر استان مازندران به خود اختصاص داده است در دو سانس در این شهرستان اجرای برنامه می‌کند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، این کنسرت توسط موسسه ندای چنگ تهران و موسسه فرهنگی هنری باربد آمل دنبال می‌شود.

محمدی خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعات جدید و کارهای خاطره‌انگیزی از مجموعه‌های متفاوت رضا صادقی نظیر «وایسا دنیا» به روی صحنه می‌رود.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال جدید تاکنون کنسرت موسیقی استاد خسرو علیزاده در این شهرستان به روی صحنه رفته است، تصریح کرد: در این کنسرت کارهای زیبای استاد مجید درخشانی استاد بزرگ تار و سه تار ایران اسلامی را شاهد بودیم.

به گفته محمدی، تاکنون کنسرت‌های بزرگی با خوانندگی بزرگان صدای ایران همانند شهرام ناظری، استاد لطفی، استاد علیزاده، مازیار فلاحی و دیگر خوانندگان در این شهرستان برگزار شد که در همه آنها شور، اشتیاق، علاقه و نشاط مردم فرهنگ دوست و علاقه‌مندان این شهرستان مشاهده شد.

وی در مورد برگزاری جشنواره فرهنگی هنری «تی‌تی» که برای نخستین بار در ابتدای سال به میزبانی این شهرستان برگزار شد، اذعان داشت: در این جشنواره که در آن یک‌هزار و ۲۵ هنرمند در چهار بخش شعر، نمایش، موسیقی و عکاسی به مدت هشت شب با یکدیگر به رقابت پرداختند گام بزرگی دیگر در اعتلای فرهنگ و هنر بوده است.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، در بخش موسیقی این جشنواره تعداد ۳۰۰ هنرمند در قالب ۱۶ گروه موسیقی در تالار ورزشی کوثر با یکدیگر رقابت کردند، اذعان داشت: در آینده‌ای نزدیک برنامه‌های متنوع و شادی نیز برای کودکان، نونهالان و نوجوانان با حضور هنرمندان برجسته کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

/انتهای خبر