امام جمعه ساری گفت: مسئولان و وزرای کشور که برای بررسی بحران برف به مازندران آمدند باید خسارات به وجود آمده به مردم و کشاورزان را با بودجه ملی برطرف کنند.    شرق پرس: آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان مازندران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی یک رویداد بزرگ […]

 

امام جمعه ساری گفت: مسئولان و وزرای کشور که برای بررسی بحران برف به مازندران آمدند باید خسارات به وجود آمده به مردم و کشاورزان را با بودجه ملی برطرف کنند.

 

 شرق پرس: آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان مازندران با بیان اینکه ملت ایران اسلامی یک رویداد بزرگ را درپیش دارند، افزود: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که مردم با حضور در راهپیمایی همانند سال‌های گذشته با ولایت و مقام معظم رهبری بیعت می‌بندند.

امام جمعه ساری ۲۲ بهمن ماه را یک روز بسیار ارزشمند و بزرگ در طول تاریخ ایران اسلامی برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در آسمان دارد.

طبرسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران از کشورهای غربی وارد کشور نشد، بیان کرد: همبستگی ملت ایران اسلامی، وحدت و تلاش امام خمینی (ره) موجب پایه‌گذاری این نظام شد.

وی جوانان امروزی را میراث‌دار این نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: ملت ایران باید در همه حال و سختی‌ها هویت و همبستگی خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بر پایه‌گذاری نظام جمهوری اسلامی تاکید داشتند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متعلق به امام زمان (عج) است.

طبرسی از مردم استان مازندران برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه امسال باید پاسخ کوبنده‌ای به یاوه‌گویی کشورهای غربی و گزینه‌های روی میز آن‌ها بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فتنه را هدایت کرد تا به نظام آسیبی وارد نشود، افزود: در دوران فتنه مقام معظم رهبری سختی‌های زیادی را تحمل کرده است.

طبرسی بر وحدت و همدلی همه مسئولان کشور تاکید کرد و گفت: نفاق و درگیری بین مسئولان کشور موجب سواستفاده کشورهای غربی می‌شود.

وی با بیان اینکه گزینه‌های روز میز آمریکا همیشه روی میز بود و هیچ استفاده‌ای ندارد، افزود: گزینه‌های روی میز آمریکا سرگرمی اوباما است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: اگر آمریکا قصد حمله به ایران را داشته باشد این همه در رسانه‌ها به یاوه‌گویی نمی‌پردازد.

طبرسی به شست سران کشورهای غربی در توافق ژنو دو اشاره کرد و بیان داشت: کشورهای غربی چشم دیدن پیشرفت ایران را ندارند.

وی با اظهار تاسف از مشکلات به‌وجود آمده برای شهروندان غرب استان مازندران بیان داشت: اگر برای مردم استان مازندران مشکلاتی پس از بحران برف به‌وجود آمده عذرخواهی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران از همه مسئولان برای کمک و امداد رسانی به مردم غرب استان تقدیر کرد و تصریح کرد: به گفته استاندار مازندران، فرماندار ساری بیشترین خدمت را به مردم شهرهای غرب مازندران انجام داد.

طبرسی با اشاره به گشایش نمایشگاه کتاب در مازندران، گفت: امیدوارم مردم مازندران از این نمایشگاه بازدید و کتاب‌های مورد نظر خود را از آن خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه توزیع سبد کالا برای مردم مشکلاتی را به وجود آورد، افزود: توزیع سبد کالا برای دولت روحانی تجربه خوبی نبود.

امام جمعه ساری تاکید کرد: مسئولان و وزرای کشور که برای بررسی بحران برف به مازندران آمدند باید خسارات به وجود آمده به مردم و کشاورزان را با بودجه ملی برطرف کنند.

فارس

 

/انتهای خبر