در پیام استاندار مازندران به مناسبت درگذشت مادر شهیدان موسوی آمده است : پدران و مادران شهدا سرمایه های عظیم کشورمان هستند که از عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند و بر ماست تا قدر این چهره های پایداری و ایستادگی را بدانیم.

 

tashii-shahid58

پیکر مادر شهیدان  سید علی اکبر و سید حسین موسوی روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم در بهشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، در این آیین جمعی از اقشار مختلف مردم بویژه بانوان ، پیکر  حاجیه سیده عمه گل موسوی والده مکرمه شهیدان موسوی را از مسجد گرجی این شهر تا قطعه والدین شهدا بهشت فاطمه در جوار گلزار شهیدان بهشهر تشییع کردند.

 

مادر صبور شهیدان سرافراز موسوی روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 

 

ربیع فلاح  استاندار مازندران با صدور پیامی درگذشت این مادر گرانقدر شهید را تسلیت گفت .

 

در پیام استاندار مازندران آمده است : پدران و مادران شهدا سرمایه های عظیم کشورمان هستند که از عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند و بر ماست تا قدر این چهره های پایداری و ایستادگی را بدانیم.

 

فلاح نوشت : اینجانب درگذشت این مادرصبور ، مهربان، فداکار را به کلیه بازماندگان و مردم شهید پرور و قدرشناس بهشهر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای آن مادر عزیز شهیدان، رحمت، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و سلامتی مسالت دارم.