ارائه خدمات مختلف مشاوره‌ای بهداشتی، دارویی، امدادی، ورزشی و فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده طرح محله انقلابی بود که به صورت رایگان ارائه شد

شرق پرس : تلاش برای خدمات رسانی به مناطق محروم از جمله دغدغه‌های مهم سپاه در دوران مختلف انقلاب بوده است و در همین راستا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهشهر در اقدامی جدید و نو طرح ” محله انقلابی و اداره انقلابی” و خدمات رسانی به مناطق محروم بهشهر را برای اولین بار در مازندران در دستور کار قرار داد.

استفاده از تیم‌های مشاوره، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان، ایجاد بازارچه اقتصاد مقاومتی و ارائه محصولات بومی و محلی و انسجام بخشی در بین مردم و مسؤولان از جمله اهداف مهم این طرح اعلام شد.

طرحی که در اقدام اولیه در روستای ” یکه‌توت ” بهشهر اجرایی شد و به همت سپاه ناحیه بهشهر به عنوان پایه‌گذار این طرح تلاش دارد تا در محلات و مناطق آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار شهرستان بهشهر تا پایان سال اجرایی شود.

روستای ” یکه‌توت ” بهشهر به عنوان اولین روستای هدف اجرای طرح ” محله انقلابی و اداره انقلابی” همزمان با مرداد ماه شاهد حضور فعال و پویای جمع کثیری از مدیران انقلابی و همیشه در صحنه بهشهر بود تا با ارائه خدمات به مردم مناطق محروم، گامی برای توسعه و رشد این مناطق برداشته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهشهر به عنوان مبدع این طرح، مهمترین هدف اجرای این طرح را انسجام‌بخشی و حفظ وحدت رویه در بین مردم و مسؤولان و تلاش برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و کمک برای اجرایی شدن تمدن نوین اسلامی عنوان کرد.

حسن پورقربان با اشاره به اولین موفق اجرای این طرح در روستای یکه توت بهشهر، به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر گفت: با توجه به تبیین و تشریح بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبری و تلاش برای تحقق جامعه و تمدن اسلامی این طرح با قوت اجرایی شد و در حال اجراست.

وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح دو قرارگاه درون سازمانی و برون سازمانی تشکیل و کمک به مناطق محروم، کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد تا با همراهی مسؤولان ادارات مختلف این طرح اجرایی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهشهر افزود: با توجه به حمایت‌های همه جانبه حجت‌الاسلام جباری امام جمعه بهشهر و خنجری فرماندار این شهرستان، این طرح با حضور فعال ۲۵ اداره خدمات رسان به مدت دو روز در روستای یکه‌توت بهشهر برگزار شد.

پورقربان گفت: ارائه خدمات مختلف مشاوره‌ای بهداشتی، دارویی، امدادی، ورزشی و فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده بود که به صورت رایگان ارائه شد و همچنین بازارچه محصولات بومی و محلی با هدف نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی برپا شد.

وی با اعلام اینکه یکی از نقاط مهم در این طرح، درگیر کردن ادارات مختلف در اجرای طرح بود؛ خاطر نشان کرد: خدمات‌رسانی رایگان در عرصه‌های مختلف از جمله برنامه‌های مهم ما بود که با قوت اجرایی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بهشهر گفت: با اجرای طرح ” محله انقلابی و اداره انقلابی” تلاش شد تا زنجیره کار تشکیلاتی حفظ و این طرح گامی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باشد.

به گزارش فارس، طرح ” محله انقلابی و اداره انقلابی” به مدت دو روز در روستای محروم و کم برخوردار ” یکه‌توت” بهشهر برگزار شد و ضمن ارائه خدمات رایگان توسط مسؤولان به مردم، وحدت رویه و ارتباط تنگاتنگ مدیران با مردم تمرین شد که رضایتمندی اجتماعی را به همراه داشت.