احمدی نژاد در زمان حضور در وزارت کشور بیان داشت؛ مردم از بنده مصرانه خواستند که حضور یابم و مهمترین انگیزه بنده تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی، پایان بخشیدن به رانت و گشایش برای بهبود فضای کسب و کار است.

شرق پرس : یکی از چهره های پُر سر و صدا برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم محمود احمدی نژاد بود که امروز رسماً بعنوان کاندیدا ثبت نام کرد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق، برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد و ثبت نام کرد.

وی بدون توجه به احتمال ردصلاحیت شدنش در این انتخابات گفت: مردم مصرانه از بنده خواستند که حضور یابم.

همچنین شیخ الاسلامی وزیر کار دولت احمدی نژاد و علی اکبر جوانفکر مدیرعامل اسبق خبرگزاری ایرنا احمدی نژاد را همراهی کردند.

احمدی نژاد در محل ثبت نام و با کنایه به دیگر کاندیداها با اشاره به شناسنامه خود گفت: «این خیلی احترام داره ساخت ایرانه»

احمدی‌نژاد در سخنانی در مقابل نمایندگان رسانه های جمعی گفت : اطمینان دارم همه مسائل کشور با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ملی حل‌شدنی است.

وی افزود؛ مشاهده اوضاع اقتصادی تاب تحمل را از هر انسان مسوول سلب کرده است . اینجانب همواره در ارتباط وسیع با اقشار مختلف مردم بوده‌ام. مردم مایل به شرایط بهتر برای زدودن فقر از کشور هستند.

رئیس جمهور اسبق در زمان حضور در وزارت کشور بیان داشت؛ مردم از بنده مصرانه خواستند که حضور یابم و مهمترین انگیزه بنده تمرکز بر حل مشکلات اقتصادی، پایان بخشیدن به رانت و گشایش برای بهبود فضای کسب و کار است.