نورزاد گفت: ایجاد امنیت حق مردم ما است و لذا هر چه نیروی انتظامی بیشتر و ساختمان های مجهزتری داشته باشد می تواند در جهت ایجاد امنیت فعال تر ظاهر شود.

فرماندار: با کمبود کلانتری در بهشهر مواجه هستیم

فرماندار بهشهر گفت : شهرستان بهشهر به نسبت جمعیت با کمبود کلانتری روبرو است و امیدواریم که یک کلانتری به این شهرستان اضافه شود.

 

به گزارش شرق پرس, محمد تقی نورزاد در حاشیه برگزاری جلسه ارتقاء امنیت شرق مازندارن در سالن فرمانداری نکا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: شهرستان ۱۶۰ هزار نفری بهشهر هم اکنون دارای ۳ کلانتری است که با توجه به گستردگی شهرستان و دارا بودن شهرهای مختلف نیازمند یک کلانتری دیگر هستیم.

وی افزود: ایجاد امنیت حق مردم ما است و لذا هر چه نیروی انتظامی بیشتر و ساختمان های مجهزتری داشته باشد می تواند در جهت ایجاد امنیت فعال تر ظاهر شود.

نورزاد با اشاره به کاهش جرایم در بهشهر خاطر نشان کرد: با انجام کارهای مختلف فرهنگی و دینی در سال گذشته از بین ۳۰ آیتم جرائم در نظر گرفته شده توسط نیروی انتظامی در ۱۸ مورد از این تعداد تا ۲۸۰ درصد با کاهش جرائم روبرو بوده ایم.

فرماندار بهشهر همچنین با اشاره به نصب دوربین در سطح شهر بهشهر گفت: خوشبختانه با هزینه در این زمینه بسیاری از مشکلات راهنمایی و رانندگی و اجتماعی و فرهنگی کاهش داشته ایم.

وی افزود: تغییر کاربری نیروی انتظامی در رستمکلا نیز براساس برنامه ریزی در دستور کارقرار دارد تا زمین مناسبی برای این امر در نظر گرفته شود و پاسگاه نیروی انتظامی در وسط شهر رستمکلا فعال شود تا مردم دسترسی مناسب به این پاسگاه داشته باشند.