در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده، این زن و شوهر سارق تاکنون به سرقت طلاجات ۲ عابر پیاده در شهرستان‌های بهشهر و جویبار اعتراف کردند

به گزارش شرق پرس سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفت و گو  با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در پی وقوع سرقت طلاجات از عابران در خلیل شهر بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و اقدمات اطلاعاتی ماموران موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای را که با هم زن و شوهر نیز بودند به عنوان مظنون شناسایی کنند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: پس از کسب اعتماد افراد و معرفی خود به عنوان افرادی خیر، برای کمک به مردم بی بضاعت از آنان درخواست کمک مالی می‌کردند و سپس با ترفندی فرد را سوار خودروی خود کرده و پس از طی مسافتی با تغییر مسیر و تهدید آنان طلاجات همراهشان را سرقت می‌کردند.

شجاعی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت طلاجات ۲ عابر پیاده در شهرستان‌های بهشهر و جویبار اعتراف کردند.

او ارزش طلا‌های سرقت شده توسط متهمان را بیش از یک میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردیدند.

فرمانده انتظامی بهشهر، از شهروندان خواست: از اعتماد به افراد غریبه بپرهیزید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.