ارزش ریالی جهیزیه های توزیع شده در بهشهر, برای هر نفر ۳۰ میلیون ریال بوده است و همچنین ۷ میلیون ریال کمک هزینه مجلس عروسی هم به این نوعروسان اهداء شد

به گزارش شرق پرس مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در بهشهر در گفتگو با مهر، اظهار داشت: به مناسبت میلاد پیامبر(ص) به همت نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان بهشهر و کمیته امداد، بخشی از اقلام مربوط به ۱۷ سری جهیزیه خریداری و به زوج‌های جوان و نیازمند بهشهری اهدا شد.

علی طاطیان گفت: ایجاد این دفاتر با هدف فرهنگی و ترویج فرهنگ رضوی و نهضت خدمت رسانی به فقرا و مستضعفین بود و اهل بیت(ع) هر روز و هر شب به مسلمانان اهتمام داشتند و خودشان به نیازمندان کمک می کردند و تلاش شد تا با شناسایی افراد نیازمند که تحت پوشش نهادی نیستند خدمات حمایتی لازم را به این افراد ارائه کنیم.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در بهشهر افزود: شناسایی خانواده های نیازمند و اهدای بسته های ارزاق را با مشارکت خیرین در دهه کرامت انجام شد و در این راستا خانوارها شناسایی شدند و کمک به این خانوارها با همکاری مردم انجام شد.

طاطیان، در ادامه از پرداخت کمک هزینه جهیزیه به عروس و داماد در بهشهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیش از یک سال از فعالیت این نمایندگی در بهشهر می گذرد؛  تاکنون ۱۰کمک هزینه جهیزیه پرداخت شد و علاوه بر آن، اکنون در دهه وحدت هم ۱۷ جهیزینه اهدا شد.

وی افزود: ارزش ریالی این جهیزیه ها برای هر نفر ۳۰ میلیون ریال بوده است  و همچنین ۷ میلیون ریال کمک هزینه مجلس عروسی هم به این نوعروسان اهداء شد.

طاطیان، با اشاره به ثبت نام خادم یاران در شهرستان بهشهر، گفت:  تاکنون ۴۸۰ نفر برای خادم یاری ثبت نام کردند که پرونده ۳۷۰ نفر تکمیل و ۱۸۰ نفر از خادم یاران در بارگاه امام هشتم، شیفت ایستادند.