خطیبان جمعه شهرستانهای ساری, میاندرود, نکا و گلوگاه این هفته مطالبی چون مذارکرات هسته ای با آمریکا, آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس را ایراد فرمودند

 

namazjomee

به گزارش شرق پرس خطیبان جمعه شهرستانهای ساری, میاندرود, نکا و گلوگاه این هفته مطالبی چون مذارکرات هسته ای با آمریکا, آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس را ایراد فرمودند که خلاصه ای از آن در ادامه می آید . لازم به ذکر است خطبه های این هفته نمازجمعه بهشهر تا لحظه تنظیم خبر به دستمان نرسیده است.

 

 

 

امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه جنگ هشت ساله ما طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم بعد از جنگ ویتنام بود، بیان کرد: عراق در روزهای اول جنگ با تمام توان و با ارتش بسیاری قوی به کشور حمله کرد و این در حالی بود که کشور در حال شکل‌گیری بود.

 

 

ghasemii

 

قاسمی با اشاره به همراهی بسیاری از کشورهای غربی و عربی برای به چالش کشاندن کشور، گفت: آمریکا، شوروی سابق، آلمان، انگلیس و فرانسه بیشترین خدمت را به عراق کردند.

 

 

قاسمی بیان کرد: جوانان باید تحلیل سیاسی داشته باشند ولی از راه افتادن باشگاه سیاسی در مدارس و دانشگاه‌ها باید جلوگیری شود.

 

 

وی تاکید کرد: مسئولان باید در همه امور پاسخگوی خون شهدا باشند و در امور مملکت باید طوری رفتار کنند که شرمنده خون شهدا نباشیم.

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان گلوگاه با بیان اینکه سرکوبی داعش بهانه ائی برای حضور در عراق است افزود: آمریکا ائتلاف با سران کشورهای عربی را بهانه ائی برای حضور در منطقه خاورمیانه قرار داده است.

 

امام جمعه گلوگاه

دکتر میر احمدی ضمن محکوم نمودن استراتژیکی آمریکا در سرکوبی داعش خاطر نشان کرد: ایران هرگز در سرکوبی داعش با هم متحدان آمریکا همکاری نخواهد کرد.

 

 

 

امام جمعه موقت میاندورود گفت:باید بدانیم که امریکا و کنگره امریکا هیچ گاه نخواهد گذاشت که این مذاکرات به نتیجه برسد.

 

 

alavvi

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه آنها تن به این قضیه نمی دهد افزود: آنها می دانند که اگر این مذاکرات به نتیجه برسد شکست دیگری را در برابر ایران متحمل خواهند شد لذا عرض می کنیم که به این لبخندها و خوش و بش ها دلگرم نشوید که امریکا شیطان بزرگ است.

 

وی به موضوع مبارزه امریکایی ها با داعش اشاره کرده و گفت: آنها دنبال بهانه می گردند تا انسان ها را گمراه کند و دوباره مسلط بر اوضاع منطقه شود.

 

این مسئول گفت: مسئولان مراقب باشند که این لبخندها تاثیری در قضیه دشمنی و کینه توزی امریکا با ایران نخواهد داشت.

 

 

خطیب جمعه نکا بیان کرد: مسئولان برای مشکلات کشاورزی، دام و طیور، صنایع و سیاست‎های اصل سلامت و سیاست‌های اجرایی پیشگیری از کاهش جمعیت و افزایش زاد و ولد برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند که ما نیز حامی و حمایت‌کننده هستیم.

 

 

laeeni

 

 

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی با تبریک به مناسبت سلامت رهبری و ترخیص ایشان از بیمارستان اظهار داشت: رهبر ما در ترخیص از بیمارستان از مردم و پرسنل و کادر پزشکی تشکر کردند که من هم از مردم تشکر می‌کنم چرا که مردم در این مدت اظهار ارادت کردند و در فضاهای مجازی بالای ۵۰۰ هزار نفر از رهبر عیادت شد و دعای توسل فردی و جمعی بیانگر ارادت و صمیمت به رهبری است که سرمایه بزرگ انقلاب است.