خدمتکار منزل در ساری که 65 میلیارد ریال اموال و طلاجات را سرقت کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد ....

به گزارش شرق پرس ، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از شناسایی و دستگیری خدمتکار و سارق میلیاردی منزل در ساری خبر داد.

سرهنگ علی قیصری درباره جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی مرجوعه ای قضائی مبنی بر سرقت مقادیر قابل توجهی وجه نقد و طلاحات از داخل گاوصندوق منزل یکی از شهروندان در ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، کارآگاهان این پلیس، اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران به خدمتکار منزل که به دلیل اعتماد صاحب منزل به وی کلید آن را نیز در اختیار داشت مظنون شدند .

سرهنگ قیصری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و اموال سرقتی در بازرسی از منزل وی کشف شد.

قیصری ارزش اموال و طلاجات سرقت شده در این پرونده را بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: از اعتماد به افرادی که به عنوان خدمتکار و نظافتچی در منزل خود بکار می گیرند خودداری کرده و در حین انجام کار توسط آنان نیز شخصا در منزل حضور داشته باشند.