نتیجه دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و صدرای نکا با برتری برابر پرسپولیس تهران رقم خورد.    به گزارش شرق پرس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای برپایی اردویی یک هفته‌ای به مازندران سفر کرد، دو بازی دوستانه را در دستور کارش قرار داد. تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۴ و ۳۰ […]

 

 

نتیجه دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و صدرای نکا با برتری برابر پرسپولیس تهران رقم خورد.


 

 به گزارش شرق پرس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که برای برپایی اردویی یک هفته‌ای به مازندران سفر کرد، دو بازی دوستانه را در دستور کارش قرار داد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز به مصاف تیم دسته سومی صدرا نکا رفت که در نهایت موفق شد با دو بر صفر نتیجه مقابل این تیم به برتری دست یابد.

گل تیم پرسپولیس در دقایق ۵۵ بازی توسط محمد عباس‌زاده بازیکن سابق نساجی وارد دروازه حریف شد.

عباس‌زاده که در زمین نساجی از حمایت بیشتر هواداران برخوردار بود در دقیقه ۶۰ بازی نیز موفق به گلزنی در این دیدار شد.

عباس‌زاده که بازیکن سابق تیم نساجی مازندران بود پس از به ثمر رسیدن با درآرودن پیراهن پرسپولیس به هواداران اعلام کرد که هنوز به تیم قبلی‌اش نساجی علاقه‌مند است.

پرسپولیس در نیمه اول بازی حرفی برای گفتن نداشت و با وجود تلاش بازیکنان نتوانست برابر تیم دسته سومی صدرا نکا به گل دست یابد.

بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم با درخشش محمد عباس‌زاده بازیکن سابق نساجی مازندران در دقایق ۵۵ و ۶۰ موفق شدند که دروازه تیم دسته سومی صدرا نکا را باز کنند تا نظر مسئولان برپایی این اردو را جلب کنند.

فارس

 

/انتهای خبر